niedziela, 18 czerwca 2017

Niebieski królik

Miał być i niebieski i różowy i zielony i już sama nie pamiętam ile tych kolorów miałam w głowie. Cała kolekcja. A muszę przyznać ze wstydem, że tego maleńkiego króliczka (całe 23 cm z uszami) robiłam przez dwa tygodnie. Tak. Dwa tygodnie. Maskotkę, którą przy odpowiednim zaangażowaniu można wykonać w ciągu kilku godzin. Dopadła mnie jakaś niechęć i niemoc twórcza.
Ale dziś rano wzięłam to niedokończone stworzenie i skończyłam, to co zaczęłam. We wzorze (bardzo prostym wzorze) ma jeszcze szaliczek. Nawet chwyciłam dziś za druty i miałam zrobić ten różowy szaliczek, ale oczywiście coś mi przerwało i w związku z tym królik nie otula się szalikiem.
A efekt mojej dwutygodniowej 😉 pracy prezentuje się tak:



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,0
Wzór: amigurumi.today

Marzy mi się porządny odpoczynek. Myślałam, że ten długi weekend przyniesie troszkę oddechu, ale jakoś przeleciał mi przez palce. Chyba wszystko przez to zimno...
Urlop jeszcze przede mną, ale myślami coraz częściej jestem na rajskiej plaży :) Na razie jednak poszukujemy odpowiedniej wycieczki. Termin, upodobania i cena - zgrać to wszystko razem nie jest łatwo...

Słonecznego tygodnia!
W końcu nadchodzi lato :))

21 komentarzy:

  1. Wysiłek się opłacał, prawdziwy słodziak :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśny, wyszedł pięknie!
    Wytrzymaj jeszcze trochę, nawet się nie obejrzysz, a będziesz wylegiwać się na słoneczku i popijać soczek z palemką :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny ten króliczek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. que lindo coelho !!!
    muito alegre e lindo..
    boa semana.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity słodziak do kochania i przytulania. Ja jestem nim zachwycona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko :) Nie martw się, u mnie też jest jakaś nie moc twórcza i z chęcią skorzystałabym z jakiegoś wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie szydełkowe maskotki mają niepowtarzalny urok,a jeśli jest to króliczek,a ja mam słabość do tych stworzonek, to nie sposób nie zachwycić się i serdecznie do niego uśmiechnąć :) Ja też mam sporo planów tylko brakuje mi siły,chęci i sama nie wiem czego jeszcze,czasami trzeba dać sobie trochę czasu,a wszystko powinno wrócić do normy,trzymaj się ♥ pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo jak Ty niestety :( Też potrzebuje odpozynku i pewnie z tego względu że odpoczynku nie mam,y obydwie mamy niechęć do tworzenia. Mam nadzieję, że się to zmieni. Nie martw się ja też robię rzeczy o wiele za długo :P Króliczek jest śliczny Kochana :* Bardzo mi się podoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny króliczek. Wygląda tak bezbronnie i słodko, że aż ma się go ochotę tulić.

    Życzę Ci odpoczynku i ślę buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy króliczek!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowy króliczek! Ja zaczęłam misia-pierwszą zabawkę na szydełku. I co? leży sobie i czeka... Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się wyraz twarzy króliczka taki zaskoczony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuuuudowny jest :))) Czasami trzeba po prostu odpoczac :) Mi osobiscie przydalby sie taki koop motywacyjny :)) Trzymam kciuki ,aby szybko przyszedl ten Twoj urlop juz !!! :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Królik ekstra, a do niemocy twórczej to chyba każdy to przechodzi.
    Ze mnie aktualnie schodzi całe zmęczenie z całego roku, na które nie mogłam sobie wcześniej pozwolić.
    Przesyłam trochę energii :)

    OdpowiedzUsuń