sobota, 5 sierpnia 2017

Szary miś

Lato nie sprzyja szydełkowaniu ani żadnym innym robótkom, w których dłonie muszą stykać się z włóczką. Tak właśnie jest u mnie. Ale... małymi kroczkami udało mi się stworzyć misia, który pomimo swojej skromnej wielkości i tak powstawał etapami.
Zbieram siły, wzory i materiały na jesień. Mam tyle pomysłów na robótki, że nie wiem, jak temu podołam. Jednak mam nadzieję, że chociaż w połowie uda mi się plan zrealizować.

A teraz on. Mały, szary miś. Wysokość: ok. 20 cm.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,0
Wzór: amigurumi.today

A skoro już była mowa o zbieraniu materiałów, to poniżej mój najnowszy nabytek. Zakup w sklepie internetowym: ekstra-motek.pl
Po raz pierwszy robiłam zakupy w tym sklepie. Przesyłka przyszła bardzo szybko, włóczki piękne, co widać na poniższym zdjęciu :)


Marzyłam o pięknym, słonecznym lecie. Ale to co zrobiła pogoda przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie narzekam. Jest dobrze. Lubię wygrzewać się na słonku.
Szkoda mi jedynie mojego psa. Mopsy przez skróconą kufę ciężej oddychają. I takie upały są dla niego bardzo męczące. Ratuję pisnę mokrym ręcznikiem, ale że cały czas się gdzieś przemieszcza szukając lepszego miejsca do schłodzenia, to i ręcznik podczas takich poszukiwań, ląduję na podłodze.
Dziś zrobię psie lody. Znalazłam ciekawy przepis na tej stronie: www.mopsiarnia.com
Osobiście zrezygnowałabym jednak z masła orzechowego.

Dużo słonecznej pogody życzę!
A dla zmęczonych upałami - odrobiny cienia :))

22 komentarze:

  1. Słodki miś, a zapasy piękne:) Fantastyczne kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś przesłodki :)
    a za lody dziękuje, może przygotuję porcyjkę naszej Lunie.
    Ja też na upały nie narzekam, ale psiny meczą sie strasznie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny Slodziak :))))Ciesze sie ,ze pogoda Ci dopisuje ,wkoncu macie lato ,no troszke za mocno ,alee lato :)) Suuper ,ze Jestes :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) No i Zycze duuuzo cienia dla pieska !!! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy misiaczek!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy słodziak :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. seu trabalho é lindo !!!
    adorei este pequeno,muito maravilhoso.
    grande abraço e bom domingo.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy misiek, a jaki elegancki w tym miętowym szaliczku :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki misio :) A połączenie kolorów to jak dodatkowa porcja słodyczy :)))

    Moja amstaffka znalazła świetny sposób na chłodzenie... może by powiedzieć że "na żabę" ;) Rozkłada się na kafelkach tak, żeby jak największą powierzchnią brzucha dotykać chłodnego podłoża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misio jest piekny Kochana :* Absolutnie znakomicie go zrobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy misio :) Lato też daje mi się we znaki... podczas upałów jestem nie do życia więc chyba wiem co przeżywa Twoja psinka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna maskotka. Bardzo podobają mi się takie szydełkowe przytulanki. Ja nie miałabym chyba cierpliwości do ich dziubania. Włóczki przepiękne, będzie co robić jesienią ;))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny miś :) I jestem ciekawa co będzie następnym wyzwaniem. Motki już czekają :) Ja właśnie urlopuję, pogoda wreszcie dała odetchnąć.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutki misiu,podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiaczek świetny. A ja akurat załapałam się na ten upał w PL:/
    Buziaki dla Ciebie i pogłaski dla psiaka!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Slodziak z z Twojego miesiączka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful!!! Sooooo cute!!! Love it, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny misiaczek :) Fajny wzór, muszę też taki wypróbować...kiedyś :) bo tak jak piszesz, pomysłów na szydełkowanie mnóstwo, a z czasem na realizację to już gorzej..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne ten misio w Twojej wersji, normalnie zakochalam się ❤ Dzieki Tobie zrobię dłuższe szaliki, bo ten Twój wyglada cudnie. Moje są zdecydowanie mniejsze.
    Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń