czwartek, 4 maja 2017

Ubrania - szydełko i druty

Dziś nie będzie nic mojego. Pokaże za to dzieła innych ludzi.
Od dawna chodzi za mną stworzenie czegoś dużego. Czegoś, co będzie tylko dla mnie. Sukienka, sweter, a może spódnica. W sieci znalazłam wiele inspiracji, cudownych pomysłów, które zostały stworzone z pomocą szydełka czy drutów.
Niestety, jak wiadomo, takie projekty wymagają sporej ilości czasu, a właśnie na brak wolnych chwil narzekam najbardziej. Ale wiem, że kiedyś nastąpi ten dzień, kiedy będę mogła pochwalić się np. piękną, koronkową sukienką. Koronki uwielbiam. Zarówno jako dodatek do stroju, jak i jego całość.
Poniżej prezentuję rzeczy, do których wzdycham i które chciałabym kiedyś zobaczyć w swojej szafie. A że szafę mam dużą, to i ilość poniższych zdjęć musi być pokaźna :)

Zapraszam zatem do oglądania, podziwiania i inspirowania się :))











A na koniec sama słodycz w ubranku :)



20 komentarzy:

  1. Mnie się marzy sukienka, ale za nic nie rozumiem schematów do ubrań ;) Dla mnie musiałyby być rozrysowane jak serwetki, a takich w pl nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowe bluzki, sweterki chyba nigdy nie wyjdą z mody. Sukienki też są świetne.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciuszki wybrałaś. Szczególnie wpadł mi w oko sweter z pierwszego zdjęcia i ta różowa szydełkowa bluzeczka. Dodam, że dzierganie ubrań nie zawsze zajmuje dużo czasu (prosty sweter z grubszej włóczki albo na grubych drutach zrobisz już w tydzień).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne robótki, jest co podziwiać :-) czekam na zdjęcia Twojej koronkowej sukienki, trzymam kciuki i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pomysły, szczególnie sweterek z pierwszego zdjęcia. W słodziaku z ostatniego zdjęcia można się zakochać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wzdycham, ale wiem, że notorycznie brakuje i czasu to siadam do maszyny, szybciej jest uszyć:)
    piesek miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, zwłaszcza te sukieneczki są czarujące. Masz w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podobają mi się takie sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj teraz i ja bede wzdychac i do sukienek i sweterkow :)))))) A wiec mam plan : najpierw schudne tak z 20 kg :P ,to tak po 10 zaczne moze dziubac :P hihi Ojjj chcialabym miec wiekszosc tych ciuszkow u siebie w szafie :))) Szafka mala,aleee juz bym miejsce zrobila na nie :)))) Trzymam kciuki ,abys cos dla siebie zrobila :))) Mooocno Trzymam te kciuki !!! :))) Buuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No i zagwozdka co tu wybrać ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje:) Ale ostatni model przebija wszystkie poprzednie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. são modelos maravilhosos !!!
    encantam e inspiram..
    grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki są świetne, lekkie i przewiewne.
    Ciekawa jestem co w końcu wybierzesz, bo wyborów masz mnóstwo.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne inspiracje, bardzo podoba mi się ten pierwszy sweterek. Zrobiłam podobny z brązowej włoczki ale bez warkoczy, inspirowałam się opisem zdzid. Świetna jest ta ostatnia sukienka. Mam zamiar zrobić w tym sezonie sukienkę i spódnicę na szydełku, ale czy starczy na to czasu? Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak- trzeba sporo czasu poświęcić na takie cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracochłonne ale piekne. . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie sweterki:) A ostatni model GÓRĄ zdecydowanie... 😁😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ciuszki:-)) Kiedyś robiłam swetry na drutach dla siebie i dzieci, teraz marzy mi się szydełkowy:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Inspiracje fajne. Ja z tych rzeczy to bym wybrała dla siebie pierwszy i czwarty sweter i zdecydowanie lubię kwadraty babuni:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne.Do sukienek trzeba mieć figurkę :).Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń