niedziela, 14 maja 2017

Czapeczki

Nie wiem, co się dzieje z tym czasem. Wciąż tych wolnych chwil jest za mało.
W ciągu ostatnich dwóch tygodni szydełkowo zrobiłam niewiele. Raptem 1,5 czapeczki. A takie miałam wielkie plany...
Poniżej czapeczka i pół czapeczki. Razem z resztą innych nakryć głowy polecą do Kenii.




Dzień Dziecka coraz bliżej. Dla jedynego malucha w rodzinie - mojej siostrzenicy - postanowiłam zrobić zabawkę. Cały czas zastanawiam się tylko nad tym jaką. Myślę, że lubi moje zabawki, bo z tym MISIEM nie rozstaje się od ponad roku. Lubi misie, ale kolejnego raczej nie będę robić.
Muszę porozmawiać z siostrą. Myślę, że ona coś wymyśli :)) Przecież, kto jak nie mama, wie najlepiej co u malucha jest teraz na topie :))

I nareszcie jest. W końcu doczekałam się ciepłych, wiosennych dni :))
Szkoda mi tylko tych roślin, które ucierpiały podczas ostatnich chłodów.
I kasztanów. W mojej okolicy jest ich spora ilość i żaden jeszcze nie kwitnie. A jak wiadomo kasztany kwitną podczas matur...

14 komentarzy:

  1. Super czapunia :) U mnie tez liczne plany szydelkowe nie ida w parze z realizacją ;)) A maskotka dla maluszka to super prezent :) może owieczka? Przyjemnie się dzierga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, w narodowych kolorach :-)
    Teraz wreszcie się wypogodzilo to i ciężej przysiąść do pracy. A ja czekam na mój upragniony bez, już prawie połowa maja, a on jeszcze u mnie nawet nie kwitnie. Oszalała ta pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna czapeczka i nastepna super sie zapowiada :))
    Co do prezencikow , tez dzisiaj dostalam zaproszenie do kuzynki na roczek :)) Zastanawialam sie co dla chlopca ,mialam dwie opcje :) : Misia ,albo kotka aa i kroliczek :))) Wszystkie trzy Pieknie sie prezentuja i znalazlam fajne prace w kolorkach co mi pasowaly :) Ja bede misia robic :) Gdybys miala ochote na kotka lub kroliczka schemat ,to daj znac posle Ci :) Jestes moze na fb ? :)) Plus dzisiaj z okazji Dnia mamy , jedna Dobra Duszyczka co schemaciki sprzedaje , podala kod i mozna bylo wybrac fajne schematy :))) Pomysl jak moglybysmy sie skontaktowac poza blogiem ,to Ci posle cos fajnego :)))
    Ciesze sie ,ze wiosna juz u Ciebie jest ,naaajwyzszy czas :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślałam o piesku w łatki z tych wzorów. Fajnie wygląda. Krowa też jest śliczna. A opisy mam chyba wszystkie, więc jeśli nie masz kompletu, to pisz czego Ci brakuje :)) Dołączyłam do Twojej grupy na FB i zaprosiłam Cię do znajomych :)))

      Usuń
  4. No ta pogoda w Polsce zrobiła zniszczenia i widziałam w TV że w tym roku w całej eurpie będą drogie owoce ... :( Czapka ślczna , jak wszytsko co dziergasz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. é muito lindo seu novo trabalho em croche!!
    grande abraço e boa semana..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna czapeczka w takich patriotycznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czapka i połówka też się super zapowiada :)
    Podziwiam pracę i inicjatywę :)
    W lubuskim kasztany nieśmiało się otwierają, ale też na matury spóźnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapeczka ! Ja też cieszę się, że już mamy wreszcie cieplejsze dni.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. z planami tak to jest, planujesz, planujesz, a potem trzeba zmieniać plany i się dopasować. Czapeczka w paseczki słodka i mówisz że do Kenii się wybierają.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego dziergania czapeczek. Ta pasiasta świetna:) Na pewno dostaniesz podpowiedź i wydziergasz trafiony prezent.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń