niedziela, 9 kwietnia 2017

Szydełkowa małpka

Przedstawiam szydełkową małpkę.
Aczkolwiek to czy jest to małpa, to jest sprawa dyskusyjna, ponieważ dziś moja siostra stwierdziła, że jak dla niej to jest myszka...
Ręce i nogi pozbawione są wypełnienia. Dzięki temu można je układać w dowolny sposób. Pobawiłam się trochę i zrobiłam małpce sesję w różnych pozach :))
Wysokość małpki: ok. 21 cm. Siedzi samodzielnie.








Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,0
Wzór: amigurumi.today

Chyba nigdy nie wstawiłam tylu zdjęć w jednym wpisie. Ale nie mogłam zdecydować się, które wybrać :))

Słonecznego tygodnia!!

23 komentarze:

  1. Cudna :) Mi też bardziej kojarzy się z myszką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka niezależnie od tego czy jest myszką czy małpką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, faktycznie chyba bardziej bliżej jej do tańczącej myszki :-)
    Super foty!

    OdpowiedzUsuń
  4. sua macaquinha está o maior charme !!
    me encantei muito com seu trabalho maravilhoso !!!!
    grande abraço e boa semana Santa !!!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małpka baletnica :) I jaka gimnastyczka :) U lala!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowa, wygimnastykowana jak nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. nieważne małpka czy myszka i tak jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka delikatna i urocza małpia dziewczynka! Mogłaby być baletnicą.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna i zabawna :) Jest super !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła modelka z tej małpki :) Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne małpiatko, chociaż mi nie wiem dlaczego kojarzy się z Plastusiem ;))))

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy myszka czy małpka, ale na pewno - akrobatka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ta małpeczka jest słodka! Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwy talent. Super przytulanka dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń