sobota, 1 kwietnia 2017

Słoneczna podkładka

Miałam mieć leniwą sobotę, a tak naprawdę od rana nie było chwili wytchnienia.
Najpierw wzięłam się za gruntowne sprzątanie. Zaczęło się od mycia okien, a potem to już poleciało. Podłogi, kurze, pranie... I wisienka na torcie: szarlotka (oczywiście sama ją zrobiłam). To chyba w nagrodę za ten szalony dzień :))
Do takiego działania popchnęła mnie pogoda. Już chyba zapomniałam, jak dużo pozytywnej energii daje mi słońce. Uwielbiam ten czas, kiedy wszystko budzi się do życia. Kiedy świat powstaje z zimowego snu. Wiosna to piękna pora roku...

A dziś słoneczna podkładka. Sztuk jeden. Zrobiona kilka dni temu. Koło wykonane półsłupkami, a białe wykończenie to grupy słupków.




Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 2,5

Dużo słońca i pozytywnej energii życzę !!

18 komentarzy:

  1. Podkładka równie energetyczna, jak dzisiejsza pogoda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. que lindo seu trabalho !!!
    toda a energia do sol para você !!!
    aqui temos agora o outono, para refrescar o verão que foi quente !!!
    grande abraço e bom fim de semana.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, że słońce budzi do działania i człowiekowi od razu więcej się chce :-) Ty jesteś prawdziwym przykładem!!
    A podkładka piękna, wiosenna. Ja cały czas używam swoich, które wygrałam u Ciebie. Są piękne!!
    Dziś również super pogoda to zdecydowanie po wczorajszym dniu należy Ci się relaks.
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ! Ma piękny kolorek. Idealna na wiosnne i na Wielkanoc :)
    Miłej niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się ze stokrotką :) Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładka też słoneczna. Też dodaje energii, nawet w pochmurny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz masz słońce cały rok;-) Bardzo ładna podkładka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała :) Bardzo klimatyczna :) Akurat pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozna powiedziec ,ze poszalalas naa calego z tym sprzataniem :)) Jak masz jeszcze sile ,to Zapraszam do mnie hihi :))) Piekna Sloneczna podkladka,aaz przyjemniej z takim sloneczkiem :))) A ja jestem jestem Kochana :)) Ale troszke ze wszystkim w tyle :) Wczoraj dopiero zrobilam zaproszenia na komunie, teraz bede dziubac aniolki dla dzieci komunijnych z klasy synka. Ciekawe czy zdaze, poniewaz jak na razie co bylo cieplutko to gdzies jechalismy spacerowac :) Trzymaj kciuki bo do tego wszystkiego jeszcze dzisiaj wzielam sie ostro za siebie ,albo to ,albo pod walec sie poloze :P hahah Ech zycie , cos czuje ze nawet przed smiercia to na orbitku bede jezdzic zeby sie zmiescic do skrzynki hahah :) Ech taki zarcik :) Pieeeeknego Slooonecznego Tygodnia Kochana Zycze :)))) Buziaki :))
    Ps. Post tak wkoooncu wstawilam :)))) Dziekuje ,ze o mnie pamietasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak słońce i przyroda budząca się po zimie niesie ogromny potencjał energii :) Podkładka piękna i taka radosna, jak wiosna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i rzeczywiście słoneczna, ale kojarzy mi się jeszcze z rumiankiem:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w sobotę było tak samo:)
    słoneczko jednak daje moc;)
    a podkładka wyszła bardzo energetyczna
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, słoneczna podkładka. Nawet bardzo letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. My się przeprowadzamy za 2 miesiące więc za sprzątanie wiosenne się nie biorę hihiih :) Podkładka idealna :) Ślicznie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię za to dzierganie........:) u mnie zero talentu i cierpliośći .

    serdecznośći !
    A.

    OdpowiedzUsuń