niedziela, 23 kwietnia 2017

Koszyczki

Nad tym właśnie pracuję:



Powyższe są już gotowe. Kolejne się suszą, a następne robią :)
Takie otrzymałam zamówienie. To bardzo miłe, kiedy klienci do mnie wracają.
Ten pan ostatni raz zamawiał u mnie pod koniec 2015 roku sporą ilość właśnie tych koszyków. Pierwsze zamówienie, to były koszyczki z wieczkiem. Teraz jednak zdecydował się na same koszyki.
Miałam trochę problemów z włóczką, bo okazało się, że w domu jest tylko jeden motek, a w ulubionej pasmanterii też został tylko jeden. To się nazywa pech!
Na szczęście poszukałam trochę na mieście i udało się dokupić brakującą resztę.

Nie ma wiosny w tym roku. A właściwie to są jedynie jej przebłyski. Taki prawdziwy kwiecień plecień. Tylko, że już mamy praktycznie jego końcówkę, więc pogoda powinna być chociaż trochę majowa. Dziś już przeszły chyba wszystkie zjawiska meteorologiczne. Deszcz, śnieg, grad. Co jakiś czas nawet wygląda słońce. Niestety jest bardzo zimno. A uczucie przenikliwego chłodu potęguje silny wiatr... Od poniedziałku podobno temperatura ma iść w górę. Oby!
Tęsknię za prawdziwą, ciepłą wiosną.

Dziś rozpieściłam się kulturalnie i kupiłam 6 nowych książek. Ostatnio tak mało czasu zostaje mi na czytanie. Kiedyś pochłaniałam książki. Często nawet jak skończyłam pozycję, która mnie mocno zainteresowała, to za jakiś czas znów do niej wracałam.
A teraz coraz trudniej znaleźć chwilę na lekturę.
Obiecałam sobie jednak, że muszę wygospodarować chociaż trochę czasu na książki.
A poniżej książkowy plan na ten rok. Z tych wszystkich autorów znam jedynie odrobinę twórczość Zafon Carlos Ruiz, ponieważ miałam przyjemność czytać jego "Marinę". Pozostali są dla mnie zagadką :)



Niech w końcu zaświeci słońce! Udanego tygodnia!

26 komentarzy:

  1. Świetnie wykonane koszyki. Moje ulubione kolory.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyki rewelacyjne!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koszyki, a okładki książek wyglądają bardzo zachęcająco:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. Wyszły prześlicznie.
    Może też zamówię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam nic przeciwko :))
      Jeśli się zdecydujesz, to zapraszam do kontaktu: picot.kinga@gmail.com

      Usuń
  5. Koszyki super :) Wcale się nie dziwię, że mają wzięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje koszyczki ! Są funkcjonalne i efektowne. Bardzo fajne tytuły książek proponujesz. Ja ostanio czytałam Pewnego Dnia Emily Griffin.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich koszyczków nigdy za wiele. Pięknie prezentują się w każdym miejscu, a kolor mój ukochany:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne koszyczki i bardzo przydatne na różne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne koszyczki, tak równiutko i starannie wykonane...pięknie się prezentują :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczki śliczne i praktyczne. Życzę Ci miłego dziergania i czytania!:) Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne, takie do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te koszyczki, takie równiutkie :) A książek zazdroszczę, szczególnie "Smak Prowansji" i "Vintage", mimo, że u mnie trwa wymianka książkowa i troszkę nowych już dzięki niej nabyłam. Zapowiada się dużo do przeczytania a i tak już sporo czeka w kolejce. Też kocham książki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia w książkowym planie i dużo miłych chwil z książkami własnie :) koszyczki fajne, tez sie zbieram do zrobienia swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego czytania :) Na to zawsze znajdzie się czas, wiem po sobie :)
    Urocze koszyczki, nie dziwie się że klienci wracają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super koszyki:) A książki niech się dobrze czytają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah wiosna o Polsce w tym roku zapomniała, pewnie po tym wszystkim przyjdzie juz lato :(
    Koszyczki świetne, uwielbiam takie bo wszystko można w nich pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, na pewno bardzo przydatne do organizacji przestrzeni;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne koszyczki ;) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń