wtorek, 18 kwietnia 2017

Czapka, Wianek i Druty

Na blogu Malopolankitworza została ogłoszona akcja pomocowa dla noworodków z Kenii. Potrzebne są czapeczki. Na razie wykonałam jedną na drutach i na tym oczywiście nie koniec. Mam też trochę czapeczek szydełkowych, więc pewnie i je dołączę do paczki.
Jeśli ktoś ma ochotę wziąć udział w akcji, to odsyłam po szczegóły na wskazanego wyżej bloga.
A oto moja malutka praca. Miałam nadzieję, że kolory ułożą się troszkę inaczej. Ale w melanżowych włóczkach już tak jest, że nigdy nie wiemy na pewno jaki będzie efekt końcowy :))



Materiał: melanżowa włóczka Tunic Rosa
Druty: KP 5,0

Miałam szczęście i zdobyłam nagrodę u Doroty z bloga Nutka nostalgii
Otrzymałam piękny wianek. Zawsze chciałam taki mieć. Niestety moje szyciowe zdolności na razie nie pozwalają na uszycie takiego cuda. Na szczęście Dorota spełniła moje marzenie :)))



Powiększa się moja kolekcja drutów. Ostatnio była promocja w e-dziewiarce związana z darmową wysyłką, więc postanowiłam dokupić jeszcze 4 rozmiary. A co będę sobie żałować :)) Przydadzą się :)) I tak stałam się posiadaczką tych oto drutów metalowych na żyłce.


Zapowiada się pracowity tydzień. Otrzymałam dość spore zamówienie. Także wieczory mam szydełkowo zajęte :))
Do tego w pracy gorący okres. Mam nadzieję, że jakoś to wszystko przetrwam...
Szkoda, że ten świąteczny czas tak szybko minął...

Pogoda oszalała. Ponad połowa kwietnia, a ja musiałam samochód odśnieżać. Dobrze, że jeszcze opon nie zmieniłam :)))
Najbardziej, to szkoda mi tych roślin, które tak ładnie zaczęły się rozwijać. Jeśli taka aura potrwa dłużej, to przemarzną...

10 komentarzy:

  1. Swietna czapka, idealna na tą pogodę! Sama zastanawiam sie czy jeszcze coś sobie nie wydziergać , bo zima wróciła :( Świetny wianuszek wygrałaś i wielkie gratulacje !! Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo słonka i ciepełka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła dla oka czapeczka i piękny prezent w postaci wianka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie w melanżu mnie zawsze niepokoi, jak ułoży się kolor:D Czapka wyszła bardzo ładnie i gratuluję też wygranej. Miłego szydełkowania.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka bardzo fajna ! Gratuluje wygranej u Dorotki i zazdroszczę wianka :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna czapeczka:-) Piękny wianek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna czapeczka na piękną akcję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny gest z Twojej strony. Czapeczka na pewno przyniesie komuś radość.
    Gratuluję wygranej i już nie mogę się doczekać co wydziergasz za pomocą tych drutów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko śliczne a ten wianek ahhh

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne wszystko a wianek cudowny

    OdpowiedzUsuń