niedziela, 26 marca 2017

Rower szydełkowy

Dziś coś dla miłośników rowerów.
W moim przypadku miłośniczki :)
Koleżanka uwielbia kolarstwo. Rowery są jej największą pasją. Potrafi o nich opowiadać godzinami. Podczas rozmowy często rzuca nazwiskami, które są dla mnie zupełnie nieznane, gdyż kolarstwem nie interesuję się w ogóle. Te rozmowy jednak są z korzyścią dla mnie, ponieważ zawsze coś w głowie zostaje. I dzięki temu takie nazwiska, jak Lang, Majka, Armstrong czy Froome nie są mi obce.
W związku z tym, że niedługo ma urodziny, to postanowiłam kupić jej książkę o upadku Armstronga oraz wykonać szydełkiem rower. Rowerek może służyć jako zakładka do książki, ponieważ jest zupełnie płaski. Dodatkowo usztywniłam go Ługą, aby zachował formę.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: Maricita Colours in English

Od kiedy zajmuję się rękodziełem, to bardzo często do prezentów dołączam drobiazgi wykonane własnoręcznie. Do tego zestawu mam zamiar wykonać również szydełkowe podkładki.

Rozpoczynają się loty w Planicy.
I tak, jak w ostatnią niedzielę, trzymam kciuki!

Wczoraj widziałam w prognozie pogody oznaki wiosny. W czwartek nawet 20 stopni.
Nijak to się ma do dzisiejszej aury. Na porannym spacerze z psem zmarzłam. Zimny wiatr potęgował uczucie chłodu.
Słonecznego tygodnia życzę :)))

21 komentarzy:

  1. rower jest świetny! w Twoim wykonaniu podoba mi się bardziej niż ten z linka instruktażowego :) z pewnością będzie wędrował z książki do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł na zakładkę dla miłośników rowerów:) Pięknie wykonany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu świetny, masz talent!!!
    Uwielbiam takie prezenty od serca i wykonane własnoręcznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i pomysłowy :) Ma też fajne kolorki !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny i rzeczywiście już czas wyciągnąć rower po zimie. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy i praktyczny upominek:)Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I właśnie stałaś się moją ulubienicą :-). Uwielbiam jak ludzie kupują bliskim prezenty z myślą o nich :-). A rowerek cudny koleżanka będzie szczęsliwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Super :) Rewelka taki rowerek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. que trabalho lindo !!
    grande abraço e boa semana !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny i baardzo trafiony prezent zrobilas :)) Bardzo mi sie podoba :) Jezeli chodzi o pogode , umnie wczoraj i dzisiaj bylo po 19 stopni ,a w slonku nawet wiecej ,a wiec juz zaa chwilke to ciepelko do Ciebie doleci :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rower jest cudowny!!!Mój Szymcio jak Twoja Koleżanka interesuję się kolarstwem. Zajmuję się ty amatorsko , ale profesjonalnie w Klubie kolarskim :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Słodki ten rower i rzeczywiście na zakładkę idealny albo nawet można go sobie powiesić.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny rowerek:) U mnie wiosna na całego ale ranki jeszcze zimne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł. Śliczny rowerek.Dzisiaj u mnie brzydka pogoda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja od razu pomyślałam, że mogłaby to być rewelacyjna aplikacja na bluzkę dla dziecka.
    Genialne, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale szaleństwo:) szydełkowy rower! Cudeńko :)
    I rzeczywiście ładniejszy od tego z tutorialu.

    OdpowiedzUsuń