piątek, 10 lutego 2017

Sowa w nowej kolorystyce

A teraz czas na prezentację drugiego prezentu, który pofrunął (to słowo akurat pasuje idealnie do tej nagrody :)) do Izy z bloga do mordoru w lewo
Sowa została wykonana w kolorystyce wybranej przez Izę :) Takie połączenie kolorów i mnie bardzo się podoba.



I jeszcze z kumpelką. Chwilę nacieszyły się sobą :))



Ja też miałam ostatnio szczęście i wygrałam u nagrodę - właśnie u Izy. Dziś odebrałam przesyłkę z poczty. Ciemno już, więc dzisiaj zdjęć robić nie będę.
W paczce były też słodkości. Były, to odpowiednie słowo, bo połowy już nie ma :)) Dlatego na jutrzejszą sesję pewnie się nie załapią :)

Miłego wieczoru!


16 komentarzy:

  1. Fajne sówki, mają świetne kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one obie fajne!
    Hihi, miłego i słodkiego wieczoru:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwww ! Sóweczki uwielbiam też:) Same śliczności ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sowki :)))) Baardzo mi sie podobaja :))) Gratuluje wygranego Candy :))
    Ciesze sie rowniez ,ze przylaczysz sie do zabawy u mnie :)) Baardzo mi Milo :)) Na pewno Ci sie uda !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie sówki są śliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze są Twoje sówki! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kumpelki świetne, obie takie w klimacie "sowy-mądre głowy" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sówki :) Jednak ta czerwono-biało-czarna w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń