czwartek, 2 lutego 2017

Mandala

Nadszedł czas na prezentację niespodzianki, która została wysłana do Justyny
Chciałam trafić w jej gust, więc przejrzałam bloga w poszukiwaniu inspiracji. I tak wpadłam na pomysł stworzenia dwóch mandali. Starałam się, aby kolorystyka była zbliżona do tej, która jest prezentowana na blogu. Mam nadzieję, że to mi się udało :)
A samo tworzenie mandali to czysta przyjemność. Myślę, że jeszcze wiele razy do nich wrócę.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: falfacat143

Mandale są identycznej wielkości. Jednak zamiana kolorów powoduje złudzenie optyczne. I ta z szarym wykończeniem wygląda na mniejszą.
W paczce znalazło się jeszcze kilka innych drobiazgów, m.in. szydełkowy ząb :)

Justyna, bardzo dziękuję za udział w zabawie :)

26 komentarzy:

  1. Cudne :))) Szczesciara z tej Justyny :))) Pieknie kolorki dobralas , baardzo mi sie podoba :))) Ja ostatnio pelno stron pootwieralam z robotkami , tylko kiedy to wszystko zrobic :)))) Chyba trzeba wyciagnac maszyne ,szybciej troszke bedzie haha :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, bardzo ładne połączenie kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ! Dla fanów Mandali idealne :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :). Kolorki neutralne, bardzo miłe :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie spokojne ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne mandale, chyba są modne ostatnio bo widuję je ostatnio na różnych blogach. Pięknie dobrałaś kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne mandele.Świetna kolorystyka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne mandele.Świetna kolorystyka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne mandale, podoba mi się zestawienie kolorów :)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mandale! Te są świetnie i kolorystycznie i wzór ciekawy. Na bank sprawią wielką radochę obdarowanej.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Są piękne, w cudnej kolorystyce i rzeczywiście ta z szarym brzegiem wydaje się być mniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, wyglądają pięknie. Na pewno przyniosły radość obdarowanej:))

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, wyglądają pięknie. Na pewno przyniosły radość obdarowanej:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie dobrane kolory i bardzo fajny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak tak tak, są prześliczne i moje, mam to szczęście, że przyleciały do mnie :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń