sobota, 25 lutego 2017

Czapka z pomponem

Jakiś czas temu kupiłam zestaw do robienia pomponów. Przeleżał swoje i w końcu postanowiłam go użyć. I teraz żałuję, że tak długo zwlekałam. Takie tworzenie pomponów to świetna sprawa. Wszystko wychodzi równo. Jeśli użyje się odpowiednią ilość włóczki, to kulka jest zwarta i puchata.
Taką kulę przyszyłam do czapki.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0

A to wspomniany wcześniej zestaw:


Poniżej przedstawiam fragmenty mojej nowej pracy. To dopiero początek :) Już nie mogę doczekać się efektu końcowego :)



U mnie znów sypnęło śniegiem.
A już miałam nadzieję na wiosnę...

Miłego weekendu :))

28 komentarzy:

  1. Śliczna czapka w ładnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka cudna :)
    i zapowiada sie śliczna lala;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka! A noga lali prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czapka:) Też mam taki zestaw do robienia pomponów. I faktycznie jest spoko. Ciekawe czyja to noga;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka z pomponem wygląda bardzo ładnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna czapka, a pompon świetnie Ci wyszedł:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pomponik! Uwielbiam to połączenie kolorów. Bardzo podoba mi się czapka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapka! Lalka też znakomicie się zapowiada. Czyżby to była Molly z Amigurumi Today? Sama jestem w trakcie jej szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, to będzie ta sympatyczna lala :)

      Usuń
  9. Cudowna czapka.Sliczny kolor.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam ten zestaw. Jak tylko mam ochotę na pomponiki- raz dawa nawijam włóczkę i gotowe :) Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna czapka z uroczym pomponem ! Nowy projekt zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam ciepło i niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna czapeczka, a zestaw do pomponów super, na pewno bardzo ułatwia pracę :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna czapa :) a przypadkiem nie robisz Molly Doll? czekam na efekty :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała czapeczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie to idealne zestawienie kolorów.
    Wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny :) Przepiękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam nawet, że jest taki zestaw do nawijania, ciekawe, czy do pomponów z tiulu się nada?
    Czapka w super kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna czapeczka :)) A zestawik tez taki podobny niedawno kupilam i na razie czeka na swoj moment :)) A nowosc dziubana u Ciebie zapowiada sie Cuuudownie :))) Kochana WIOOOOOOSNY Ci Zycze !!!! :)))) Siooo z tym sniegiem juz :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wykonana czapka! :)) Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ten pomponik - widać, że to zwarta kuleczka. No i ciekawe co fajnego powstanie z tej nogi i kulki ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też planuję kupić taki komplet :) A powstaje pewno laleczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw do pomponow? Nie wiedzialam ze cos takiego jest;) fajna ta czapka, ja lubie swojej córci kupowac czapki z wielkimi pomponami. Nie za duzo ozdób a duzy pompon:) ta jest w naszym stylu:) zapraszam do siebie i pozdrawiam:) musze nadrobic czytanie o dawno mnie nie bylo.

    OdpowiedzUsuń