niedziela, 19 lutego 2017

Czapka Kotek

Druty moja nowa miłość...
Po skarpecie przyszedł czas na czapkę kotka.
Najpierw okazało się, że miałam druty, które niestety były wadliwe. Zakupiłam nowe i powstał problem z nadmiarem żyłki. Ręce mi opadły... Stwierdziłam, że teraz koniecznie muszę kupić druty z krótszą żyłką. Jednak zanim wpadłam w szał internetowych zakupów, to postanowiłam przeszukać internet w celu rozwiązania problemu. I na szczęście znalazłam odpowiedź. Dzięki temu pieniądze zostały w portfelu, a ja nauczyłam się czegoś nowego.
Dla wszystkich początkujących polecam ten oto filmik: Magic Loop

Czapka prezentuje się tak. Jest to moje pierwsze "większe" dzieło na drutach. Dodatkowo - pierwszy raz wyszywałam.


Materiał: włóczka akrylowa
Druty: KP 2,5
Wzór: Klubki-v-korzinke.ru

A tutaj etapy jej powstawania.



Poniżej jeszcze przed wyszyciem kociej mordki.


Podoba mi się zszycie górnej części. Zrobiłam to szydełkiem i wyszło bardzo równo.



Druty, które zakupiłam są świetne. Jedyne, co mi przeszkadza w KP to to, że nie ma oznaczenia rozmiaru. Przejrzałam i druty i żyłki i nigdzie nie mogę się dopatrzeć. Na razie chowam do opakowań żeby się nie mylić. Ale na dłuższą metę tak się nie da, bo przy takim zamykaniu i otwieraniu folii, to ona szybko się zużyje. Muszę wymyślić jakiś inny sposób przechowywania. Tak, abym mogła połapać się w tych rozmiarach.

A na koniec chciałam się pochwalić mini publikacją w Twórczych Inspiracjach. Znalazłam się doborowym towarzystwie. Oprócz mojego bloga pokazane zostały jeszcze dwa inne twórczo zakręcone blogi, na które wszystkich zapraszam :))


Wiosnę czuć w powietrzu.
U mnie śnieg topnieje i pojawiają się olbrzymie ilości wody. Mam nadzieję, że studzienki szybko sobie z tym poradzą :)
Ciepłego tygodnia!

29 komentarzy:

  1. Sama bym w takiej śmigała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do numeracji to można kupić miarkę do drutów :)

      Usuń
    2. No widzisz. Na to nie wpadłam :) Dzięki za podpowiedź.

      Usuń
  2. Widziałam Twój blog w "Twórczych Inspiracjach" :)))) Gratuluję :)))
    Czapka cudna, marzy mi się podobna od dawna ale ciągle coś innego wskakuje na druty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje publikacji! Piękna czapeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka pełna uroku :) Wielkie gratulacje publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna czapeczka Ci wyszla Braawo :)) I w gazetce Jestes Suuper :)) Same dobre nowinki :)) Kochana Zycze Ci Pieknego Nowego Tygodnia :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również gratuluję! Czapka bardzo mi się podoba:-)
    U mnie są takie roztopy, że chodzę w kaloszach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Przesłodka :) I jeszcze ten różowiutki kolorek :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, idealny dla małej księżniczki :)
    Pozdrawiam ciepło i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapeczka urocza! I gratuluję publikacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna czapka i bardzo ładnie wyszła ci ta mordka:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super czapeczka, gratuluję publikacji. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudna czapa :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na czapkę, wyszła rewelacyjnie :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super czapeczka, świetnie że promują nasze robótki - gratuluję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ktoś tu ma duży talent! Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję publikacji, czapka świetna, idealna dla miłośniczek kotów i nie tylko :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna czepeczka. Gratuluje publikacji :) miłe to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  18. <3 Kotki u nas mogłyby być na wszystkim. Prześliczna.

    OdpowiedzUsuń