niedziela, 22 stycznia 2017

Wyniki zabawy :)

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojej zabawy.
Chęć przygarnięcia szydełkowej zabawki zgłosiło 27 osób.
Poniżej pełna lista uczestników.


Większość z Was wybrała sowę. Na drugim miejscu znalazł się miś :))
W losowaniu pomógł mi niezawodny Random.org
Nagroda numer 1 czyli jedna z 4 zabawek wędruje do......


Pod numerem 19 znajduje się Izu , która wybrała sowę. Gratuluję! Proszę o dane do wysyłki na mój e-mail oraz szczegółowe informacje na temat koloru sowy (jaka ma być dolna i górna część).

Natomiast nagroda niespodzianka zostanie wysłana do osoby z numerem...


Czyli do Justyny Serdecznie gratuluję. Również proszę o dane do wysyłki na e-mail.

picot.picot@wp.pl

Ciężki tydzień przetrwałam. Mogę śmiało napisać, że jestem z siebie dumna :))
Mam nadzieję, że teraz to już tylko będzie z górki...

A robótkowo - zaczynam czapkę kotka na drutach dla siostrzenicy. Zobaczymy co z tego wyjdzie :))

Udanego tygodnia!!

17 komentarzy:

  1. O rany!!! Ale się cieszę! :) Dziękuję za zabawę, nie przypuszczałam, że los się do mnie uśmiechnie :) Bardzo miła wiadomość, dziękuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę.
    Gratulacje dla szczęściar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne Gratulacje dla wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo a ja o Tobie myslalam :)) Ciesze sie ,ze tydzien przetrwalas ,ze masz go juz za soba !!! :))) Jak nadal masz za duzo sniegu u siebie ,to Zapraszam do mnie ,u nas prawie nic nie ma :) Dziekuje Kochana za zabawe :)) Gratulacje dla szczesciar !!! :))) Ciekawa juz czapki jestem :))) Jak tylko zrobisz to chwal sie chwal :)) Buuuziaki Niedzielne posylam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak miło mi się zrobiło, gdy to przeczytałam. Dziękuję :))))

      Usuń
  5. Dzięki za zabawę :)
    Gratulacje dla zwyciężczyń

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom. Dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę uwierzyć, ale się cieszę z nagrody niespodzianki :-) Bardzo dziękuję i już się nie mogę doczekać co to takiego :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje i dziekuje za zabawe :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje da wylosowanych i wielkie dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za zabawę :):):)
    Gratulacje dla dziewczyn!!

    OdpowiedzUsuń