środa, 4 stycznia 2017

To wszystko dla mnie

Uczestniczyłam cały rok w zabawie organizowanej u Reni na blogu To co mam w głowie...
Szczęście uśmiechnęło się do mnie w ostatnim miesiącu roku :)
Otrzymałam nagrodę niespodziankę.
Takiej pokaźnej paczki, to się nie spodziewałam. Przydasie, włóczki, druty, kalendarz, słodycze i piękna świąteczna kartka - to wszystko niedawno do mnie dotarło.
Znając jednak moją "pazerność" na słodycze musiałam szybko robić zdjęcia. Niestety przy sztucznym świetle. Podejrzewam, że pięknego dziennego światła słodycze by nie doczekały :))
A paczka prezentuje się tak:



Renatko, ślicznie dziękuję za wszystkie prezenty. Na pewno każdy z nich wykorzystam.

Zapraszam na moją rozdawajkę. Szczegóły TUTAJ

13 komentarzy:

  1. Fajny prezent dostałaś:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś :* Ciekawe co z nich powstanie :)
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku :* Spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenciki Kochana, gratuluję :) Buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogaty prezencik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No super prezent :) Świetna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, świetnie Ci Nowy Rok zaczął! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się ,że dotarło w końcu:)
    zadowolona jesteś bardziej z włóczki niż z mulinek które miały lecieć..
    dziękuję ,że tyle razy zaglądnęłaś do mnie buziaki miłego szydełkowania:)
    na pewno coś fajnego powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Prezenty udane :)

    OdpowiedzUsuń