niedziela, 15 stycznia 2017

Szydełkowy królik i pierwsza skarpeta

Siedzę już tak pół godziny. I co napiszę, to kasuję. Dziś te zdania nie tworzą jednej całości...
Dlatego od razu przechodzę do rzeczy.
Oto królik wykonany szydełkiem. Inny niż wszystkie. Z lekką nadwagą :)


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: Suwanna 's Crafts Room
Długość z uszami: ok. 16 cm.

A poniżej pierwsza skarpeta wykonana na drutach. W planach druga :)
Niestety ostatnio mam inne rzeczy do zrobienia, więc spokojnie czeka na swoją kolej.



To już ostatnie dni zabawy. Wszystkich, którzy chcą przygarnąć jedną z 4 szydełkowych zabawek ZAPRASZAM TUTAJ

Udanego tygodnia życzę :))
Mnie czeka niestety dość ciężki tydzień w pracy. Życzę sobie stoickiego spokoju na tę okoliczność. I mam nadzieję, że nie zjedzą mnie nerwy...

A zima nadal trzyma...

31 komentarzy:

  1. Zając z nadwagą jest super! Człowiek się uśmiecha od razu jak go widzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zając w rewelacyjnych kolorach :) Zrobiło się wiosennie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, uroczy, nadwaga mu ani trochę nie przeszkadza ;)
    Brawo za skarpetę! Podziwiam dziergających na drutach...
    Spokojnego (mimo wszystko) tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Moja Droga :)) Krolisia wyszla Ci Cuudna :))) Skarpetka Suuper Podziwiam !!! Trzymam kciuki za ten Twoj tydzien ,zeby jednak nie byl aaaz tak ciezki jak myslisz !!! Duuuzo Cierpliwosci Ci Zycze !!! Byyle do nastepnego weekendu :))) Pozdrawiam Cie cieplutko i z przyjemnoscia smigam do Ciebie na Candy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krolik uroczy i dobrze ze jest taki jak duza czesc z nas, czyli z lekką nadwagą, wpisuje sie idealnie w trend realistycznych lalek, prawda? A skarpeta wyszla świetnie, czyli Ty tez zaprzyjaźniłas sie z drutami :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prace i super skarpeciocha, może i ja się kiedyś nauczę robić skarpety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super króliczek :) za skarpetę podziwiam!
    Pozdrowionka przesyłam i powodzenia w pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace :) Króliczek mega słodki :D Życzę dużo spokoju i oby ten tydzień okazał się jednak pozytywny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha zając z nadwagą !? Jest super :)
    Skarpet na drutach zazdroszczę , bo nie umiem robić ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima jest. Króliczek musi mieć troszkę tłuszczyku, żeby nie zmarzł :D Co w niczym nie odbiera mu uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy króliczek:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały jest ten grubawy królik, bardzo mi się podoba! Życzę przetrwania, wiem co to znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super króliczek i inne prace szydełkowe też są świetne! Ja dopiero zaczynam szydełkować, mam nadzieje, że kiedyś dojdę do takiego poziomu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziak:) jak teletubiś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczy krolik.Skarpetka tez ma bardzo ładny kolor.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziakowy ten króliczek:) Jeśli chodzi o skarpetę to jestem pełna podziwu. Mi się wydaje, że skarpetki to jest coś czego się nie da zrobić ani na drutach ani szydełkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Da się i szydełkiem i na drutach ;-) U mnie jest tylko problem z tym, że zarówno szydełkiem, jak i na drutach zrobiłam tylko po jednej. Szkoda, że nie są tego samego koloru, bo wtedy nosiłabym je razem ;-)

      Usuń
  17. Może i z nadwaga ,ale jest cudny .
    Widzę że i u Ciebie skarpetki w robocie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Króliczek okrąglinek jest świetny i pierwsza skarpetka bardzo Ci się udała.
    Mam nadzieję, że w pracy wszystko dobrze poszło. Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny taki grubiutki króliczek! Wygląda uroczo :)
    Skarpeta też niczego sobie, widać że czeka za swoją parą :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

  21. Wowwww ! Same śliczności ! Pozdrawiam cieplutko i posyłam wagon pozytywnych myśli<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałam robić na szydełku i wychodziło mi to koszmarnie. Tym bardziej jestem pod wrażeniem tego co robisz.
    Ogromne wow.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudaśny.... szydełko zdecydowanie wolę podziwiać jak wychodzi spod takich rąk jak Twoje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń