niedziela, 1 stycznia 2017

Serca szydełkowe

I mamy Nowy Rok. Jaki będzie, czas pokaże. Mam nadzieję, że to będzie dobry rok...

Dekoracje świąteczne jakiś czas jeszcze będą u nas gościć, ale to nie przeszkadza w tworzeniu rzeczy na nadchodzące okazje i święta. I tak zabrałam się za "puchate" serca. Na razie w takiej kolorystyce, jak na zdjęciach :))
Obiecałam sobie, że dokończę też wszystkie rzeczy niedokończone. Zaczęłam od skończenia lalki, której fragmenty pokazywałam w jednym z poprzednich postów. Udało mi się zrobić ją do końca godzinę temu. Jednak sztuczne światło nie nadaje się do robienia zdjęć, więc pokażę ją następnym razem.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5


A skoro już pokazałam serca, to na ten Nowy Rok życzę Wam po prostu miłości :)
I to wszelkiej. Do partnera, dzieci, świata, zwierząt i do czego tylko chcecie. 
Kochajmy i bądźmy kochani, bo to miłość najczęściej sprawia, że rosną nam skrzydła :))



Chętnych na szydełkowe stworzenia zapraszam do udziału w mojej zabawie: TUTAJ

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te serca! Niedługo Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serduszka, muszę kiedyś spróbować takie zrobić:-)
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę w Nowym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) Tobie też wszystkiego dobrego na ten nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie, wzajemnie :) a serduszka urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zapachniało Walentynkami:) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne, wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są :-) samych dobrych dni w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są! Zdrowia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń