niedziela, 18 grudnia 2016

Sowa zawieszka i lalka

Robiłam dziś dużą, kolorową sowę i przy okazji wpadłam na pomysł wykonania sówki w zdecydowanie mniejszej wersji. To maleństwo tworzy się bardzo łatwo, szybko i przyjemnie. Całość wykonana półsłupkami i słupkami. Moja siostrzenica obecnie jest na etapie uwielbienia sów, więc do gwiazdkowego prezentu dołożę girlandę z tych maleństw w różnych kolorach.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5/2,5
Wzór: własny

Kilka dni temu zaczęłam szydełkową lalkę. Musiałam przerwać, bo trzeba było na szybko wykonać inne rzeczy. I tak sobie teraz leży biedna - bez rączek, włosów i ubranka. Mam nadzieję, że w najbliższym tygodniu uda mi się ją skończyć.
Nie lubię odkładać robótek, bo potem ciężko do nich wrócić.



U mnie zima.
Według prognoz raczej ten śnieg nie przetrwa do świąt.
Śniegu nie lubię, ale przez trzy świąteczne dni roku mi nie przeszkadza. Po prostu pasuje do tej atmosfery :)

Udanego przedświątecznego tygodnia!

18 komentarzy:

  1. Przeslodka Sliczna sowka :))) A lala zapowiada sie Pieknie :)))Too ja czekam na lale :)) U mnie sniegu nie ma i raczej sie nie zapowiada. Ciekawe jak bedzie w Pl jak tam dojade :) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka urocza:-)
    Lala będzie na pewno śliczna, a robótek też nie lubię odkładać, mój ostatni misio to z miesiąc czekał na skończenie;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sóweczka :) Słodziaczek mały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka urocza sówka!
    Robótek wszelkiego rodzaju też nie lubię odkładać i nie mam pudła z nieskończonymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sowa :-)
    Ja mam mnóstwo odłożonych, głównie szycie, które czeka na maszynę w stadium sfastrygowania itp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sówka.Jestem ciekawa jak będzie wyglądać lalka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi sówkami na prezent - napewno bardzo ucieszy obdarowaną osóbkę :))) Czekam z niecierpliwością Twoją lalkę szydełkową! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna sówka, a co do lalki to jestem bardzo ciekawa jaki będzie efekt po skończeniu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana masz talent:) to jest piękne! obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sowa, ciekawe jak będzie wyglądała w "pomnożeniu" na girlandzie :)
    Budzi ciekawość ten korpus lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sówka urocza, a lala chociaż nie dokończona zapowiada się na cudną. Bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądać po skończeniu.
    Życzę magicznych i wesołych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta sówka miniaturka:)

    OdpowiedzUsuń