sobota, 26 listopada 2016

Szydełkowe gwiazdki

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Już od kilku tygodni tworzę ozdoby świąteczne.
Część z nich na pewno zagości w moim domu. Z roku na rok coraz częściej sklepowe ozdoby zastępuję tymi, które sama wykonam.
Ostatnio spodobały mi się też wianki zrobione z materiału. Muszę przeprosić maszynę do szycia i wziąć się do roboty :) Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć przed świętami.




Materiał: kordonek Karat 8
Szydełko: 1,3
Wzór: Sabrina. Szydełkowe dekoracje na święta 5/2016


Materiał: biała włóczka bez etykiety (myślę, że akryl z domieszką wełny)
Szydełko: 2,5
Wzór: Lanas y Ovillos

Przygotowałam też paczkę na kiermasz DLA AMELKI
Jeśli ktoś chciałby jeszcze przekazać coś na ten szczytny cel, to jest to ostatni dzwonek. Paczki muszą dotrzeć do organizatorki najpóźniej do 30 listopada.



26 komentarzy:

  1. Prześliczne te gwiazdeczki,będę cudowną ozdobą na Święta, a samodzielnie zrobione mają dodatkową wartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne gwiazdki!
    ja na pewno nie zdążę przygotować wszystkich ozdób,
    w przyszłym roku chyba muszę zacząć już po wakacjach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Kochana ! Podkładeczki cudne, a paczuszka dla Amelki wspaniała! Mam nadzieje, że moja przesyłka dojdzie do 30 Listopada :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gwiazdki, te z kordonka są delikatniejsze, a te z włóczki bardziej puchate, od razu mam skojarzenia ze śniegiem :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdeczki! Paczuszka na kiermasz dla Amelki wspaniała!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gwiazdeczki! Masz ogromny talent :)
    Obserwuję :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze prace!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gwiazdeczki to jest coś co lubię, a Twoje są naprawdę cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdki są cudowne, będą pięknie wyglądały na choince :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne :)
    no mi niestety nie po drodze z szydełkiem ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne gwiazdki, też ich kilka zrobiłam, ale nie dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne!! Jak dla mnie i świąteczne i uniwersalne także :) Pozdrawiam, www.youcancallmeann.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne gwiazdki .Super wzory.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne gwiazdeczki :* będą się pięknie prezentowały jako ozdoba Bożonarodzeniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proste gwiazdki, a piękne i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gwiazdki. Takie ozdoby mają niepowtarzalny urok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne gwiazdki. Takie ozdoby mają niepowtarzalny urok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wdzięczne gwiazdki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne :) i paczka na kiermasz zawiera same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne są Twoje śnieżynki. Zauroczyłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo świąteczne udziergi. Do paczki włożyłaś serce i radość. Super!

    OdpowiedzUsuń