niedziela, 13 listopada 2016

Zawieszki na choinkę

Znajoma poprosiła mnie o wykonanie zawieszek na choinkę.
Coś podobnego do bombki-mikołaja. Takiej ozdoby jeszcze nie robiłam. Na święta zazwyczaj tworzę tylko śnieżynki.
Ale, jak to się mówi, dla chcącego nic trudnego, więc i Mikołaj mi nie straszny :)
Wykonałam kulkę na szydełku, taką jak do szydełkowej girlandy à la cotton balls i do tego stożkowatą czapeczkę. Wszystko zszyłam razem. Wciągnęłam zawieszkę i doszyłam oczy, buźkę i nos.
I w ten sposób powstały trzy mikołajowe ozdoby.




 I jeszcze na moim cyprysie. Musiałam go wnieść do domu na zimę, ponieważ w zeszłym roku, kiedy zostawiłam cyprysy na balkonie, to wszystkie poumierały. W tym roku postanowiłam, że przezimują w mieszkaniu. Mam nadzieję, że na wiosnę będę mogła je wystawić w idealnym stanie na balkon.


Włoczka: kulka - Sonia Light, czapeczki - Kotek i Kocurek oraz włóczka bez etykiety
Szydełko: 2,5/3,5
Wypełnienie: kulka silikonowa
Wysokość: ok. 9 cm

Zimno dziś u mnie. Wczoraj lekko prószył śnieg.
Zima zbliża się wielkimi krokami.

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Masz rację - skrzaty. Chyba źle zatytułowałam post :))

      Usuń
  2. Fantastycznie Ci wyszły te urocze buźki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna dekoracja! Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku myślałam że to skrzaciki, ale jak weszlam w posta to zorientowałam się że głowy mają biae wiec muszą to być balwanki hihihi :) Są śliczne i urocze ! CHętnie ozdobiłabym swoją choinkę :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  5. que maravilhosos bonecos !!
    sorridentes e felizes para esperar o Natal !!
    boa semana e grande abraço !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ słodziaki Mikołajki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna i oryginalna ozdoba świąteczna albo zawieszka na choinkę :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutkie bałwanki :) Bardzo mi się podobają. Świetny pomysł na dekorację choinki !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie są te zawieszki. Bardzo dekoracyjne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze:) Niby prosty pomysł, a jaki efektowny i na pewno oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zawieszki,Ja bym tak ozdobila dla dziecka w pokoju choinkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zawieszki,Ja bym tak ozdobila dla dziecka w pokoju choinkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo estetyczne są te Mikołaje! Na szczęście się ociepla :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeeslodkie Ci wyszly :)) Ja wczoraj balwanka zrobilam :) A mialam aniolka robic haha :) No nic trzeba nadgonic to co mialo byc juz gotowe :)) Pozdrawiam Cie jeszcze Jesiennie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że bierzesz udział w moim rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń