sobota, 22 października 2016

Szydełkowy kardigan dla maluszka

Dziś będzie ubraniowo.
A to dlatego, że cały czas kręcę się wokół malutkich form. A to buciki, a to czapeczki, gwiazdeczki i inne rzeczy, które nie wymagają wielkiej ilości czasu. Takie produkty mają wyjątkową zaletę. Bardzo szybko widać efekt końcowy :)
W związku z tym postanowiłam zrobić nieco większą rzecz. Jest to sweterek dla dziecka.
Użyłam dwóch kolorów włóczek, a jako zapięcie posłużył mi drewniany guzik-biedronka.




Materiał: włóczka akrylowa
Zapięcie: drewniany guzik-biedronka
Szydełko: 3,5
Wzór: HappyBerry Crochet

U mnie od rana mgła. I wcale nie zanosi się na to żeby opadła.
Cóż... Takie uroki jesieni....

Udanego weekendu!

28 komentarzy:

  1. Słodkie wdzianko, tylko czy akryl jest dobry dla małych dzieci? Pytam z ciekawości bo dopiero się uczę szydełkować i mam problem z doborem materiałów do projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest odpowiedni, ale to oczywiście zależy od upodobań każdej mamy.
      Używam różnych włóczek akrylowych i na pewno akryl akrylowi nie równy. Świetna jest włóczka Himalaya Everyday. Bardzo miękki, niemechacący się akryl. Każdy projekt jest inny i potrzebuje różnego rodzaju włókna. Ja najczęściej używam akrylu i bawełny.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Jejeku jaki słodki jest ! Podoba mi się :) :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweterek. Dziękuję za udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. muito lindo !!!
    grande abraço e bom domingo..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne ubranko!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kubraczek! Ciekawe jak by się prezentował na małej modelce :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudny :)) Zreszta ja to uwielbiam chyba wszystkie Twoje prace :)) Na prawde Suuuper sweterek zrobilas :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek :-) Piękne kolory i świetny fason :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy sweterek, takie drobiazgi dla maluszków wzbudzają we mnie jakąś czułość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek, maluszek musi uroczo w nim wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śuperowy sweterek dla maluszka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek.Świetna kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten kardigan i kolory są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest i kolorystyka piękna :)

    OdpowiedzUsuń