sobota, 29 października 2016

Szydełkowe kozaczki

Jak już powszechnie wiadomo - bardzo lubię robić szydełkowe buciki.
Tym razem padło na kozaczki z ażurową cholewką.
Wzór oczywiście znaleziony w internecie. I to po rosyjsku. Z językiem rosyjskim ostatni raz miałam styczność na maturze, więc już jakiś czas temu. Początkowo obawiałam się, że nic nie zrozumiem. Jednak ku memu zdziwieniu sporo jeszcze pamiętam :)) Do tego filmik jest bardzo dobrze zrobiony. Wszystko wolno i spokojnie pokazane, więc nawet bez znajomości języka, można przystąpić do pracy.




Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 2,5
Wzór: Oksana HandMade

Siadam dziś do nauki robienia na drutach.
Parę dni temu przyszła moja paczka z drutami. Zamówiłam głównie druty długie i skarpetkowe. I to do tych ostatnich mam zamiar usiąść. Podglądałam trochę w internecie, jak to się robi.... Ciężka sprawa... Zobaczymy, co z tej nauki wyjdzie :))

24 komentarze:

  1. Cudności! Trudno się na ich widok nie uśmiechać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne buciki.Pokaż jak coś zrobisz na drutach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muito linda esta botinha!!!
    seu trabalho é muito perfeito...
    o idioma russo é parecido com o idioma polonês?
    grande abraço e bom fim de semana.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobny trochę w wymowie, ale całkiem inny w piśmie :)

      Usuń
  4. Powodzenia w nauce robienia na drutach:)
    Zdolna jesteś dasz radę:)
    Kozaczki przeurocze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kozaczki i takim słodkim kolorze.
    Powodzenia z drutami nie jest to takie trudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudne :))) A druty na prawde nie sa takie zle :)) Wystarczy sie z nimi zapoznac polubic :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki śliczne , powodzenia z drutami , wbrew pozorom na skarpetkowych się fajnie robi , opanujesz technikę trzymania i będzie szło jak po maśle :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jakie piękne, oczu nie mogę oderwać :)
    Powodzenia z nauką robienia na drutach. Na pewno sobie poradzisz i zrobisz coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie gumaczki ! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę :) I koniecznie pochwal się postępami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze buciki:)ja tez od jakiegos czasu ogarniam druty i marzy mi sie chusta zrobiona na drutach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buciki, myślę, że z tej nauki wyjdzie wiele fajnych prac :))).

    OdpowiedzUsuń
  13. wolę robić na drutach niż szydełkiem, ale to tylko dlatego że lubię:)
    powodzenia życzę w nauce, ale jestem pewna że dasz radę:)
    buciki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki słodkie! Pewnie przez to, że mam córkę lubię różowy :D
    Ja jestem na etapie wyboru książki do nauki języka rosyjskiego :)
    Kocham języki, nauka nie nastręcza mi większych trudności (prócz gramatyki), studiowałam nawet translatorykę przez pewien czas ;)
    Teraz czas na rosyjski, bo nie rozumiem schematów w tym języku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te buciki, takie słodkie!!!
    Ja ostatnio odnawiam mój rosyjskie i nawet oglądam filmy na Planecie, rozumiem bardzo dużo, prawie wszystko i czytam też już szybciej, ale z mówieniem gorzej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jakie słodkie :-) ja jakoś do drutów nie mam talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jakie słodkie :-) ja jakoś do drutów nie mam talentu :-)

    OdpowiedzUsuń