niedziela, 9 października 2016

Buciki szydełkowe w gwiazdki

Jesień to twórczy czas. Sprzyjają temu długie wieczory i pogoda, która skutecznie zniechęca człowieka do wychodzenia z domu.
Powstaje coraz więcej rzeczy. Skupiam się głównie na szydełku, ale nadal ćwiczę robienie na drutach i szycie na maszynie. Mam nadzieję, że w końcu dojdę do takiego momentu, że nie będę wstydziła się pokazać rzeczy wykonanych tymi technikami.
Dziś prezentuję buciki z wykorzystaniem gwiazdkowego wzoru.
Zobaczcie, jak kolor może się różnić. Pierwsze zdjęcie wykonałam na balkonie z wykorzystaniem promieni słonecznych. Natomiast drugie w domu. Kolor rzeczywisty to tak naprawdę zdjęcie numer 2.




Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: lanasyovillos

Obiecałam sobie, że nie będę kupować nowych włóczek dopóki nie wykorzystam starych...
Trafiłam jednak na Wydziergana.pl A tam promocja. Darmowa wysyłka przy minimalnej kwocie zamówienia 20zł. I jak tu nie skorzystać? Wybrałam kilka włóczek, że którymi nigdy nie miałam styczności. Będę je testować :) W paczce króluje głównie bawełna.
A oto jej zawartość:





Właśnie wyszło słońce. Może z tą pogodą nie będzie tak źle.
Udanego tygodnia!!!

19 komentarzy:

  1. Śliczne butki, a zakupy bardzo udane:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale cudne buciki!!!Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne buciki.Będziesz miała co robić jak zrobiłaś takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne buciki.Będziesz miała co robić jak zrobiłaś takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, te maniunie buciki są śliczne. A zakupy jak najbardziej udane, świetne kolory włóczek. Jestem ciekawa co dalej wydziergasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. lindos sapatinhos !!
    estas promoções sempre são nos vencem !!
    o bom é que a criatividade não pára !!!
    boa semana Picot !!
    grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buciki!!! Zakupy bardzo udane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale włóczek ! hihihi :) Buciki są prześliczne :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne buciki ;) Uroczy kolor...

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwe są te malutkie buciki:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buciki :) A z zakupem włóczek też tak mam... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. buciki urocze :) a z zakupami tez tak mam... nie umiem się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki są słodkie:) Zazdroszczę tych zakupów włóczkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze! Malutkie są takie fajowe :)

    OdpowiedzUsuń