wtorek, 20 września 2016

Jak wykonać szydełkową gwiazdkę

Przygotowuję rzeczy na Kiermasz dla Amelki
Stworzyłam kilka nowych, część przekażę z tych, które już posiadam.
I tak przy okazji tego tworzenia postanowiłam zrobić mały kursik na szydełkową gwiazdkę.
Z gwiazdek zrobię girlandę. Mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu.



Gwiazdka krok po kroku.

1. Magiczna pętelka. 3oczka, 11 słupków, oczko ścisłe




2. 3oczka, 1 słupek, 2oczka, 2 oczka - po 1 słupku - powtarzamy dookoła, oczko ścisłe




3. 1oczko - w to samo oczko - półsłupek, 1oczko - półsłupek, w łańcuszek z 2 oczek: 3 słupki, 3 oczka, 3 słupki, kolejne 2 oczka - po 1 półsłupku, powtarzamy dookoła, oczko ścisłe



Szydełko: 3,5
Materiał: włóczka Kotek

Gwiazdki można usztywnić.
Mam nadzieję, że wszystko jasne i komuś się przyda :) W przypadku wątpliwości służę pomocą.

Pozdrawiam :))

17 komentarzy:

  1. Śliczna gwiazdeczka i dziękuję za tutek, przyda się na święta :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. adorei as estrelas !!
    grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdeczki, już za niedługo się przydadzą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gwiazdki.Dziękuję za kurs ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te gwiazdeczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne gwiazdeczki Kochana :)) Juz kilka zrobilam ,mysle ze zaniedlugo zobaczysz do czego wykorzystam :))) Dziekuje za kursik:)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie za instrukcję, jak starczy mi czasu to chętnie sobie je wyszydełkuję :-) Pięknie są!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję, gwiazdka jest świetna, a instrukcja czytelna na razie zrobiłam jedną ale na pewno powstaną jeszcze inne:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne gwiazdki, ciekawy kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwiazdki urocze :). Ja też pomału szykuję małe co nieco na kiermasz dla Amelki :) Pozdrawiam i owocnej pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :))) Chętnie skorzystam z wzoru, bo już chyba czas myśleć o ozdobach i prezentach gwiazdkowych...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyda się tu zajrzeć przed Bozym Narodzeniem. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń