niedziela, 25 września 2016

Czarna czapka szydełkowa

Przyszła jesień. Na szczęście pogoda nadal nas rozpieszcza.
Puszczam w niepamięć te kilka dni, kiedy z nieba lał się deszcz...
Od jakiegoś czasu mamy prawdziwą złotą jesień. Sucho, kolorowo i dość ciepło, jak na końcówkę września. Taką jesienną pogodę lubię najbardziej.
Chłody na pewno jednak przyjdą, więc przygotowuję się na ten czas, dziergając czapki.
Dziś pokusiłam się nawet o wykonanie na szydełku rękawiczek z palcami. Utknęłam po małym palcu. Kolejny prułam już kilka razy. Na dziś dałam sobie spokój. Wrócę do tej pracy jutro. Jak te palce będą tak ciężko szły, to zamiast rękawiczek powstaną mitenki :)

A oto gruba czarna czapka.




Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0
Wzór: The Crochet Crowd

Udanego tygodnia :)))

25 komentarzy:

  1. ficou muito, muito bonito !!
    grande abraço e bom fim de semana !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta czapka. Gdybyś nie napisała, że szydełko 4.0 to byłabym przekonana, że jest na drutach zrobiona.
    Mówisz czas rozpocząć czapki... ja narazie robię ponczo, moje pierwsze. Mam nadzieję, że "jakoś w miarę" mi wyjdzie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna czapka, jest idealna :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędna :) zima Ci nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapka. Bardzo ciekawy wzór.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna:) I na czapkowy czas będzie jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha,ale numer-właśnie ostatnio przymierzałam się do niej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na chłody idealna i będzie pasowała do każdej stylizacji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super i do tego ciepla ,czego chciec wiecej :))) Trzymam kciuki za rekawiczki :)) Mitenki tez sa fajne :))) Milego Nowego Tygodnia Ci Zycze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała czapka :-) Rewelacyjny wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czapka, bardzo udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, wow! Podziwiam, nie tylko samą piękną czapkę - ale też wogóle szydełkowanie wzorów czarną nitką...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapka! Tym bardziej, że zrobiona na szydełku i ma wzór warkocza, który uwielbiam i ubolewam że na drutach nie potrafię... ;) Lecę zaznajomić się ze wzorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra czapka, mam takie dziwne przeczucie, że by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na dzisiaj by się przydała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna i przydatna w każdej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka jest super. I jaki wypracowany wzór.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń