piątek, 9 września 2016

Buciki szydełkowe

Piękny ten początek września. Pogoda typowo letnia. I jeśli o mnie chodzi, to mam nadzieję, że taka aura będzie trwała jeszcze długo :)
Odeszłam zatem od wyrobów zimowych i zrobiłam delikatne, białe buciki. Elementem dekoracyjnym są tylko malutkie kokardki. Dzięki nim można zmniejszyć obwód bucika.




Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: częściowo wykorzystałam elementy z tego wzoru lanasyovillos , pozostałe, to moja inwencja twórcza :)

I jeszcze na koniec. Zapraszam do udziału w akcji Pomoc dla Amelki. Szczegóły znajdziecie pod tym linkiem: Pomoc dla Amelki

Wspaniałego weekendu życzę :))

24 komentarze:

  1. coisinha muito linda, linda, linda !!!!
    :o)
    grande abraço !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:) szkoda tylko, że maluchy tak z nich szybko wyrastają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe cudeńka :-) Śliczne te buciki, takie delikatne, umiesz czarować.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie buciki, perfekcyjnie wykonane.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne buciki, sama słodycz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne! Szkoda, że moi mają już takie duże nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne malenstwa :))) Pozdrawiam Cie Slonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki, fajnie wyglądają z różową kokardką.Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie maleńkie a tyle uroku maja w sobie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie rozkoszne są takie małe wyroby. Słodkie butki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, zakochałam się w tych malusich butkach <3 :) dla mnie robótki na drutach to czarna magia :P
    Podziwiam kunszt wykonania :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń