sobota, 6 sierpnia 2016

Zakupy

Ponad miesiąc temu skusiłam się na zakup drobiazgów na AliExpress.com.
Na niektóre produkty czekałam tylko 2 tygodnie, na inne ponad miesiąc. Ale już wszystkie są.


Najbardziej jestem zadowolona z kolorowych szydełek. Zazwyczaj używam szydełek prostych, bez rączki. Jednak te, które sobie zamówiłam, bardzo dobrze pasują do mojej dłoni. Myślałam, że uchwyt będzie twardy, ale na szczęście tak nie jest. Podejrzewam, że to silikon i coś jeszcze :). Piszę "podejrzewam", ponieważ w opisie produktu nie ma nic na ten temat.



Zamówiłam również szydełka bambusowe. Z tego zakupu jestem mniej zadowolona. Szydełka są dla mnie za lekkie. Jednak wolę czuć narzędzie w dłoni. I pomimo tego, że w opisie sprzedawca napisał, że są gładkie, to w komplecie znalazło się kilka szydełek, które trzeba wygładzić, ponieważ zaczepiają o włóczkę.

Pozostałe rzeczy to typowe gadżety i drobiazgi. Nawlekacz do igieł, zestaw przydasi, igły, igiełki, guziki itp.




Obawiałam się, że części produktów zwyczajnie mogę nie otrzymać. Jednak byłam miło zaskoczona, ponieważ wszystko, co zamówiłam dotarło. Widocznie trafiłam na uczciwych sprzedawców :)
Należy pamiętać, że większość z tych produktów, to nie są rzeczy z najwyższej półki. Część wymaga lekkich poprawek, tak jak moje szydełka bambusowe :) Jednak mimo wszystko z zakupów jestem zadowolona.

Dziś u mnie pada. A zapowiadano piękne słońce.
Gdzie to lato???
Mimo wszystko SŁONECZNEGO WEEKENDU!!!


13 komentarzy:

  1. Ja także jakiś czas temu zastanawiałam się nad wyborem szydełek.Podobają mi się te bambusowe ale...Obawiałam się tego,czy są "wygodne" ;p
    Do tej pory miałam jedno szydełko z taką kolorową rączką silikonową (tak-to silikon) i trzy takie zwykłe ale od nich palce mi drętwiały ;/ Kupiłam więc sobie na allegro taki cały zestaw szydełek jak na 1 zdjęciu i ja jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę kupić kilka nowych szydełek i to właśnie na te silikonowe mam ochotę:)
    teraz robię zwykłym metalowym i daje mi trochę popalić przy mochili:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. linda compra !!
    um grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle przymierzam się do Aliexpress :) Chyba w końcu muszę spróbować coś tam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam zaglądam dosyć często i już nie mogę patrzeć na te wszystkie cuda, które tam są. W końcu muszę się zebrać i złożyć zamówienie.
    Mam ochotę na tkaniny, zobaczymy jakiej są jakości, jak je otrzymam, bo wzory mają piękne.
    Życzę przyjemnego szydełkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie miłe dla oka zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy zamówione w chinach zazwyczaj mają nieco gorszą jakość, ale za to nieporównywalnie niższą cenę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper zakupy :))) Bardzo fajnie ,ze opisalas co ,jakie jest. Przydatne na przyszlosc. Mam nadzieje ,ze slonko u Ciebie Pieknie swieci :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) aaa i jak maszyna do szycia ?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko mam chwilę czasu, to ćwiczę. Mam nadzieję, że za jakiś czas będę mogła pochwalić się pierwszą "poważną" rzeczą :))

      Usuń
  9. Mam podobnie, szydełka bambusowe są dla mnie za lekkie i jakoś nie pasują mi! Gratuluję nowych zakupów i z niecierpliwością wyczekuję kolejnych Twoich przecudnych prac!!! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dłuższego czasu czaje się na te kolorowe szydełka, ale obawiałam się jakości :-/

    OdpowiedzUsuń