poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Szydełkowa czapka w łatki

Nadszedł w końcu ten czas, kiedy wróciłam do tworzenia czapek.  Chyba to znak, że czas przygotować się do zimy...
I tak w krótkim odstępie czasu powstały dwie. Prosta i trudna :)
Dziś pokażę prostą, ponieważ tej skomplikowanej nie zrobiłam jeszcze zdjęć. A to tylko dlatego, że skończyłam ją parę godzin temu, kiedy już nie było dobrego światła.
Komplet motków włóczki, którą wykorzystałam do wykonania czapki, wygrałam w candy u Teresy
Obawiałam się, że kolory będą rozrzucone w "cały świat", ale na szczęście razem tworzą fajną całość.
Następną zrobię ze ściągaczem w kolorze ecru.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0
Wzór: szydełko

Słonecznego tygodnia życzę!
I oby nie trzeba było zakładać czapek :)))

19 komentarzy:

  1. Rewelacyjna czapucha! Chyba masz rację, czas zabrać się za jesienno-zimowe wyroby :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cieplutko nocna porą:) Mały relaks przed snem i radośc dla oczu ! Cudowna praca,uwielbiam dziergane czapki i niebawem tez zaczynam działac:) gratuluje i życze samych twórczych senków!!! Pozdrawiam!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. que lindo seu novo trabalho em croche..
    estou feliz em ver..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! świetna! fajnie kolorki się rozłożyły
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa czapka :) Nie lubię ich nosić, ale na czyjejś głowie mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapeczka! Ciekawie wygląda w tych kolorkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna czapka. Podobają mi się kolorki :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna czapka :)))
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna czapka.Świetny wzór i kolory fajnie dobralas.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie smerfetki :-) Pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała czapka beanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czapka ;) Choć mam nadzieję, że z tą zimą to żartujesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa czapka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń