sobota, 2 lipca 2016

Szydełkowy misiek

Powoli wracam do rzeczywistości.
Urlop zawsze wyzwala we mnie nową energię. To prawie jak z Nowym Rokiem. Plany, większa chęć do działania, dążenie do pozytywnych zmian...
Zabrałam się zatem ochoczo do pracy i skończyłam misia, które zaczęłam przed wyjazdem. Właściwie zostało mi tylko (albo aż!) zszywanie poszczególnych elementów.
Misiek jest duży. Mierzy ok. 30 cm. Jako wypełniania użyłam kulki silikonowej.
Nie stoi sam. Na potrzeby zdjęcia pozował na stojąco oparty o skrzynkę :)



Materiał: włóczka akrylowa+wełna
Szydełko: 3,5/4,0
Wzór: kombinacja własna

U mnie dziś upały. Podobno niedziela ma przynieść ochłodzenie. I tu powstaje dylemat. Cieszyć się czy nie? W końcu lato jest takie krótkie, że chyba szkoda, aby upłynęło w chłodzie :)) Jeszcze zdążymy zmarznąć zimą :)
A zatem... Słonecznej Niedzieli!!!

24 komentarze:

  1. Misiek jest śliczny i jaki wyrośnięty :) Mógłby zostać przyjacielem do łóżeczka.
    Życzę udanego urlopu :)
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiak słodziak :) Lubię misie w kolorach beżu i kremu, często takie kolory wybieram :)
    A upał? Cóż, ja wolę jak jest chłodniej bo przynajmniej grządka mi tak nie wysycha... Wszędzie burze, a u nas ani kropli :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny misiaczek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie misiaczki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki misiaczek:) U nas też dziś jest chłodniej. I ja się z tego bardzo ciszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,fajnie że odpoczęłaś i nabrałaś nowych chęci i energii do działania! Będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy misiek, taki w wakacyjnych klimatach :)))
    Dobrze jest tak czasem naładować akumulatory, od razu robota lepiej idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Re-we-la-cyj-ny jest TWój misiulek! Zazdroszczę talentu :-) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaczek jest świetny!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sou apaixonada pelo seu trabalho !!!
    lindo urso !!!
    Piekne....
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności :-) Cudny misio :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny misiaczek! Taki w morskich klimatach. Mógłby zostać misiem kapitanem:) U mnie z kolei nie jest upalnie i od czasu do czasu kropi deszcz:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny misiu, ucieszy niejedno dziecięce serduszko, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesympatyczny misio :) W sam raz do przytulenia.

    OdpowiedzUsuń