czwartek, 30 czerwca 2016

Lanzarote

Dzisiejszy post nie będzie dotyczył szydełka. Po pierwsze dlatego, że w ostatnich tygodniach nic nowego nie powstało (rozczłonkowany misiek leży tak, jak leżał), a po drugie, to chciałam Wam pokazać kilka zdjęć z mojego urlopu. W tym roku wybraliśmy Wyspy Kanaryjskie, a dokładnie wyspę Lanzarote zwaną również Wyspą Diabła. Lot był długi, ponieważ trwał ponad 5h, ale widoki zrekompensowały nam trudy podróży. Wyspa jest piękna, jedyna w swoim rodzaju. Marsjańskie krajobrazy, zastygła lawa, tropikalny klimat i czysta, przezroczysta woda oceanu. Pomimo bardzo wysokich temperatur czułam się tam fantastycznie. Plażowanie, spacerowanie i zwiedzanie. Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba. A teraz trochę zdjęć :)))





















Ufff... I to by było na tyle jeśli chodzi o wakacje. Czas wrócić do codzienności.
Od jutra chwytam szydełko i działam :)) Mam nadzieję, że w najbliższych dniach pokażę coś nowego.
Dziś zrobiłam pierwsze, testowe zakupy na Aliexpress. Zainspirował mnie ten post: Wyszydełkowana
Oczywiście zamówiłam akcesoria do robótek ręcznych. Zobaczymy, jak to wszystko będzie wyglądało. Dostawa dopiero za miesiąc. Wtedy będę mogła podzielić się wrażeniami.

A teraz trzymamy kciuki. Niech Polska pokona Portugalię!!

23 komentarze:

  1. Cudowne wakacje miałaś! Mam nadzieję że odpoczęłaś i nabrałaś sił na szydełkowanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. que maravilhosas fotos !!!
    e que lugar maravilhoso...
    você sabe o nome desta planta que aparece na foto ?
    gostei também do cacto
    grande abraço...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety nie znam nazwy tej rośliny.

      Usuń
  3. Oh, jak cudownie. Wspaniałe widoki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne widoki! No podobno na razie remis jest:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Wyspy Kanaryjskie, absolutnie wspaniałe widoki!Aż mi się ciepło zrobiło patrząc na zdjęcia kiedy u mnie leje za oknem :) hihih Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, wspaniały wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe widoki! I jakie ładne kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie Wyspa Kotów. Jest ich tam bardzo dużo. Podchodzą, nie boją się. Wygłaskałam chyba wszystkie, które spotkałam na swojej drodze :))

      Usuń
  8. Cuudnie urlop spedzilas :))) Cuudne widoczki i ten klimat noo Pieknie :)) Co do podrozy to zapewniam Cie ,ze 5 godzinek to malo hihi :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaaaaaaaaaaaaaajeczne miałaś wakacje:) Wspaniałe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie tam, doskonałe miejsce na urlop:)
    Świetnie to pokazałaś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki, pozdrawiam serdecznie :)))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Szkoda że tak daleko... Choć wybieramy najczęściej polskie góry to chciałabym kiedyś zobaczyć morze, choćby Bałtyk :)
    Pozdrawiam, też wracam do codzienności po urlopie, oj ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę takich widoków. Zdjęcia rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale tam cudnie, fantastyczne wakacje:-)

    OdpowiedzUsuń