czwartek, 2 czerwca 2016

Buciki szydełkowe

Ale pogoda...  Cały dzień pada, grzmi, wieje...
Takiej wiosny, to ja się nie spodziewałam.
Dziś zatem szybciutko. Wykonałam dwie pary bucików na szydełku. Dawno nie robiłam takiego malutkiego obuwia, więc była to dla mnie prawdziwa przyjemność. Przy takich robótka, to ja się zwyczajnie relaksuję :)



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,0

Jeśli ktoś chciałby otrzymać 7 sztuk "Twórczych Inspiracji", to zapraszam na moje rozdanie.
Szczegóły TUTAJ

Słońca życzę :)))

26 komentarzy:

  1. Przeeslodkie buciki :))) Mam nadzieje ,ze juz pogoda poprawila sie u Ciebie. A wlasnie ,a jak idzie z szyciem ? Probujesz cosik ? :)) A na rozdanie zajze z mila checia :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obecnie jestem na etapie poszukiwania stolika pod maszynę. Chciałabym drewniany stolik, który mogłabym złożyć i schować za szafę. Niestety przeszukałam już chyba cały internet i nic. Moje ostatnie próby maszynowe, to proste zszywanie dwóch kawałków :))

      Usuń
    2. ojj chcialabym cosik doradzic ,ale nie wiem , nie widzialam takich stolikow. Hmm chyba ,ze takie na wycieczki co sie skladaja ,moze gdzies znajdziesz drewniany Trzymam za to Kciuki !!! :) A zszywanie dwoch prostych kawalkow to juz cos :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

      Usuń
  2. Cudne buciki, w sam raz na małe stópki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaki :)
    u nas też niestety ciągle pada, ziemia jest już tak nasiąknięta wodą, że po ogrodzie chodzi się jak po gąbce
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka potrafisz szydełkiem wyczarować - a ja tylko kilometry łańcuszka umiem zrobić, słupki i półsłupki mnie przerastają. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne butki:) U mnie wiosna jest jak tropikalne lato i susza totalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie botki.A u mnie na przemian duchota i burze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Butki wyglądają przesłodko :). U mnie deszczu jak na lekarstwo, nawet jak jest burza to popada max z 5 minut i po deszczu. Więc jak chcesz to możesz przegnać trochę chmur do mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki, super połączenia kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze te buciki! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze :) Aż buzia się cieszy na ich widok, wykonałaś je ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie małe rzeczy dla maluszków zawsze mnie rozczulają :) Śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ficaram lindos estes sapatinhos , charmosos !!
    quero em breve ver suas costuras, vão ser lindas como seu croche !!
    grande abraço !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buciki, ciekawa jestem jak tam wychodzi nauka na drutach? Pozdrawiam serdecznie :))).

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne buciki:) Obie pary kogoś bardzo ucieszą.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Same słodkości:) rozkoszne są takie maleństwa, jak dla laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same słodkości:) rozkoszne są takie maleństwa, jak dla laleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace są niebanalne i eleganckie, jestem pod ogromnym wrażeniem i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ one słodziutkie, śliczne po prostu;)

    OdpowiedzUsuń