niedziela, 22 maja 2016

Szydełkowy króliczek przytulanka

Dziś przedstawiam królika-przytulankę. Wykonany według mojego pomysłu. I bez gotowego wzoru. Jako wypełnienia użyłam kulki silikonowej. Nie wypychałam "na sztywno" dzięki temu króliczek jest miękki i gotowy do przytulania :))



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5

Piękna, słoneczna pogoda dzisiaj. Chyba w końcu nadchodzi lato. Nareszcie. Dość już tych szarości.
Za chwilę rozkładam leżak i wypoczywam przez kilka godzin.
I tego również i Wam życzę :))
Słonecznego tygodnia!!!

23 komentarze:

  1. Fajny króliczek,bardzo sympatyczny:-)
    I tak pogoda jest piękna, miłego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper Kroliczek :)) Taki slodziak :)) Milego wypoczynku Zycze :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, kolorystyka świetnie dobrana a wykonanie sprawiło ze słodziak nadaje sie tylko do przytulania :)) Pozdrawiam cieplutko i zycze miłej niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnego króliczka wymyśliłaś. Wygląda przesłodko.
    Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy króliczek.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie ten króliczek przypomina szczeniaczka :) Słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę też :) Ale chodziłam po domu, pytałam i większość opowiedziała się za królikiem, więc został królik :))

      Usuń
  7. dzisiaj było cudnie i niech jest jak najdłużej :D
    króliczek jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodziak!
    Chciałabym takiego przytulasia.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. amo seus trabalhos !!
    são feitos com amor !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna przytulanka :-) Piękna maskotka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejus !!No ten kroliczek jest tak slodki i uroczy ze rozplynelam sie z rozkoszy nad nim :) p.s wybacz ze brak Polskich znakow,ale jestem w pracy i nie ma tu PL klawiatury zainstalowanej:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Króliczek słodziutki aż chce się przytulać. Pogoda faktycznie fajna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, w sam raz do przytulania :)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny króliczek:) U mnie lato tropikalne pełną gębą. Zero deszczu. Czekam na jesień;) Jeśli w maju jest 30 stopni to co będzie w lipcu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy! Twoje rączki zawsze wyczarują coś pięknego :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny królisio :) Piękne przedmioty tworzysz :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo milutki króliczek! Do przytulania jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń