piątek, 27 maja 2016

Oddam w dobre ręce czyli Candy nr 3

Przeglądałam dziś gazetki szydełkowe, ponieważ szukałam wzoru na jakąś ładną serwetkę.
Trafiłam na kilka, a dokładnie 7, egzemplarzy "Twórczych Inspiracji". I właśnie te gazety postanowiłam komuś z Was podarować. Nie korzystam z nich, więc szkoda żeby leżały bezczynnie. Myślałam, że kiedyś zajmę się innymi technikami, ale wolę pozostać przy szydełku oraz nauczyć się porządnie robić na drutach i szyć. Pozostałe techniki rękodzielnicze są poza moim zasięgiem, więc nawet nie będę zaczynać.
Dlatego taki oto komplet wyślę do kogoś z Was:




Zasady takie jak zawsze:
  1. Zostaw komentarz pod tym postem.
  2. Udostępnij podlinkowanym baner na swoim blogu.
  3. Osoby anonimowe proszę o pozostawienie adresu e-mail.
  4. Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga (nie jest to jednak warunek konieczny). 
  5. Wysyłka tylko na polski adres.
Rozdanie trwa do 15.06.2016
Wyniki ogłoszę 16.06.2016.



8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :) Zdarzają mi się małe romanse z innymi technikami :) Baner na www.kolorowe-szydelkowe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe gazetki, więc też się zgłaszam:-)
    Baner na: http://bawelnianeniteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te numery, więc nie będę nikomu odbierać przyjemności, powodzenia w konkursie dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za gazetki podziękuje i tak raczej z nich nie korzystam, ale baner zabieram i wieszam u siebie :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. lindas ideias nas revistas !!!
    quem ficar com elas vai ficar feliz !!!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną przyjemnością przygarnę gazetki i zapewniam, że znajdą u mnie przytulny i ciepły dom oraz że będą często głaskane, przytulane i że powstanie niejedno cudeńko dzięki ich obecności w moich rękach ;) Pozdrawiam i już pędzę zawiesić banerek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te gazetki. Ustawiam się w kolejce i oczywiście w razie czego podam polski adres:) Bannerek dałam w zakładce z rozdaniami.

    OdpowiedzUsuń