sobota, 7 maja 2016

Kolejna szydełkowa sowa

Wciągnęły mnie szydełkowe sowy. Skończyłam kolejną i już planuję, jaka będzie następna :)
Tym razem sowa według mojego projektu - od początku do końca.
Do jej wykonania wykorzystałam spokojne, kolorowe włóczki. Nie wypełniałam mocno kulką silikonową, dzięki temu jest mięciutka w dotyku. Jak taka mini poduszka :)
Jest większa od poprzedniej. Ma ok. 15cm wysokości.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5

Zapowiada się piękny, słoneczny weekend.
Trzeba to wykorzystać i pobrać trochę witaminy D.
Udanego weekendu!!!

34 komentarze:

  1. Przeeslodka :))) Pieknie Ci ona wyszla :))) U nas wczoraj bylo 30 stopni i prawie sie ugotowalismy ,dzisiaj zapowiada sie podobnie ,wiec i Tobie Zycze Pieknego Slonka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sowa, ma ładne kolorki:-) Miłego wypoczynku;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :))) Idealna na letnie, długie wieczory - jako towarzyszka i poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodka, prześliczna i przesympatyczna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zażywam wit.D :-)

      Usuń
    2. A ja właśnie zażywam wit.D :-)

      Usuń
  5. Ale rozkoszna :) Taka wesoła i sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, taka tęczowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutkie te Twoje sówki. Ja kiedyś też byłam sowiarą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. maravilhoso trabalho !!
    adoro corujas..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesłodka sówka i to wcale nie przez różową włóczkę:D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ta cudowna, ma świetne kolory! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki dobrałaś, takie pastelowe i świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności !! jestem oczarowana , pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczna sówka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sowa :-) Śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Własny projekt najlepszy, ta sówka podoba mi się najbardziej. Piękne, pastelowe kolorki włóczki :))).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dość, że wygląda uroczo to jeszcze ma cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sowa wiosenna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała i cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna jest i te pastelowe kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sowa w pięknych kolorach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sowa w pięknych kolorach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta jest nawet fajniejsza, choć ta poprzednia też strasznie mi się podoba! Te pastelowe kolory dodały jej takiego dziewczęcego klimatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna! :))) Do przytulania idealna :) A gdyby użyć innego koloru włóczek to i dla chłopczyka idealna będzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna jest ta sówka! Cudowne kolorki :) No i osobiście mam słabość do sówek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeurocza sówka w pastelowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sowa bardzo landrynkowa:)) Śliczna i wyobrażam sobie, jaka jest mięciutka.

    OdpowiedzUsuń