sobota, 5 marca 2016

Szydełkowe pisanki i Wygrana

Wielkanoc coraz bliżej. Te święta zawsze były mniej dekoracyjne niż Boże Narodzenie. Jednak w ostatnich latach zmienia się to i pojawia się coraz więcej ozdób wielkanocnych. W tym okresie królują u nas kolory bardzo mocno związane z wiosną. Ja w tym roku stawiam na pastele, które już od jakiegoś czasu ogromnie mi się podobają. Rzeczy tworzone w tych kolorach przywołują wiosenną świeżość. A tego właśnie nam potrzeba w te szare ostatnio dni. Dlatego, aby przyspieszyć nadejście wiosny zrobiłam szydełkowe pisanki. Może pisanki, to za dużo napisane, więc chyba lepiej brzmią szydełkowe jajka. Ułożyłam je na zielonej włóczce, która miała udawać ptasie gniazdko. I prawie tak jest :)



Materiał: włóczka Kotek
Szydełko: 3,5
Wzór: Crouton Crafts

Teraz przyszedł czas na chwalenie. Otóż ostatnio miałam szczęście i w zabawie organizowanej na blogu DoMordoruWLewo wygrałam zestaw przydasi. Przesyłka przyszła bardzo szybko i sprawiła mi ogromną radość, bo uwielbiam tego rodzaju rzeczy. Na pewno je wykorzystam. Ale co tu pisać. Lepiej pokazać:


W przesyłce były jeszcze herbatki i słodkości. Jednak z wiadomych względów nie udało się już umieścić ich na zdjęciach :))

Słonecznego weekendu!
U mnie powoli wychodzi słońce :)))

28 komentarzy:

  1. Pastelowa Wielkanoc - super pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pisanki, takie delikatne:-)
    Gratuluję wygranej, fajne przydasie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te proste jajka, przyjemne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe jaja :)) Fajnie to wygląda.Tez mam ochotę coś pokombinować szydełkowo w kwestii dekoracji wielkanocnych ale jakoś nie ma kiedy :(
    Gratuluję wygranej!
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej:)
    pisanki czy nie mają cudne pastelowe kolory, a zrobić takie żeby wszystko pasowało to też trzeba umieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajeczka w pastelowych kolorach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana ta praca! Ja muszę odnowić moje szydełkowe hobby, bo mam dużo ciekawych wzorów i tutoriali... Gratuluję wygrania przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne jajka :))) Baardzo mi sie takie podobaja :)) Pieknosci dostalas ,Szczesciara :)))Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie śliczne te jajeczka. Niby takie prościutkie a ile w nich uroku. Piękne kolorki, takie świeże i gniazdko fajnie się prezentuje do zdjęcia...super!
    A nagrody gratuluję serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaja śliczne ma podobne z ubiegłego roku , co nie znaczy ze jakimś cudem nie uda mi sie i w tym roku coś jajowego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranej! Jajeczka piękne, bardzo starannie zrobione. Śliczne pastelowe kolorki włoczki. Fajny pomysł z włóczkowym gniazdkiem :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te jajeczka, a przydasie na pewno dobrze spożytkujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznnie wygladaja:-) i te kolorki....:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznnie wygladaja:-) i te kolorki....:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuuję Ci wygranej :) Pastelowe pisaneczki są prześliczne : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne jaja :-) Piękne kolory. Wspaniały miałaś pomysł na wykorzystanie zielonej włóczki - świetne gniazdo :-)
    Gratuluję wygranej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne jajeczka takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na jajka :) Wyszły super! :)
    A paczuszka niech cieszy i inspiruje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pisanki. Ładnie się komponują te pastele.

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowe kotkowe jajeczka ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pisanki :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jajeczka śliczne.Gratuluję wygranej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń