piątek, 18 marca 2016

Brązowy miś szydełkowy

Od kilku dni leżę w łóżku i zmagam się z przeziębieniem. Na szczęście powoli wracam do normalności. Myślałam, że przejdę tą zimę bez żadnej choroby, a tu proszę, na sam jej koniec dopadło i mnie.

Dziś chciałabym przedstawić brązowego misia. Miś jest duży (ok. 30cm) i dość miękki, bo nie wypchałam go bardzo mocno. Taki do przytulania. Przez tą miękkość nie traci jednak na sztywności. Wszystko jest na swoim miejscu.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: Amigurumi Corner

Miałam ostatnio znów szczęście w rozdaniach na blogach. I tak:

U Magdy z bloga Ogrody Markiewicz wygrałam książeczkę jej autorstwa o motylach. Pięknie ilustrowany poradnik. Znajdują się w nim cudne zdjęcia motyli, które zachwycają swoją barwą. Fajna, edukacyjna pozycja.


Dziś dotarła do mnie wielka paczka od Teresy z bloga TERESA - haft krzyżykowy i biżuteria z koralików
Takiej ilości dobra, to się zupełnie nie spodziewałam. Jestem zaskoczona i bardzo zadowolona :))
Włóczka - właśnie myślę nad jej wykorzystaniem, a jeśli chodzi o gazetki, to szczerze żałuję, że nie potrafię robić na drutach. W otrzymanych od Teresy czasopismach jest tyle pięknych wzorów ubrań. Znalazłam cudną tunikę, którą bardzo chętnie widziałabym na sobie. Chyba te druty dorzucę do postanowień na ten rok :))



Słonecznego weekendu życzę!

29 komentarzy:

  1. Śliczny miś, dobrze mu z oczu patrzy :)
    Gratuluję wygranej. Przyznam, że ja też miałam chrapkę na tą książkę o motylach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny misio :)
    Gratuluję wygranych...jest czego zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny misiek, ale te jego oczka są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Misiak i gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych! Ja podstawowych rzeczy na drutach nauczyłam się w pół godziny ale do dziś nie umiem tych warkoczy i tego typu trudniejszych, dobierań kolorów bardziej skomplikowanych itd
    Bardzo podoba mi się ten miś!!! Jest piękny! Taki nowoczesny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny miś, podobają mi się jego oczy.Bardzo fajnie je zrobiłaś :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Misio jest naprawdę uroczy :) Zakochałam się w jego oczach, cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeziębienowy urodzaj :) Ja też kaszle, kicham i smarkam, więc odpoczywam i zajmuję się robótkowaniem :)

    Miś przesłodki :) I ma cudowne oczy! Aż by się chciało go utulić :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też myślałam że sezon przeziębień mam za sobą i tak jak Ty leżę i sie kuruję:)
    Misio śliczny:)
    gratuluję wygranych i dużo zdrówka życzę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. MIś wyszedł rewelacyjnie ! Jestem zachwycona precyzją i dokładnością. CUdnie :) Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiaczek jest śliczny.Co za pech ,ze dopadła Ciebie choroba wracaj do zdrowia.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Misiak cudny! Oczywiście zazdroszczę talentu :-) Życzę szybkiego powrotu sodo zdrowia! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten miś wygląda bardzo tulaśnie i sympatycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrówka Ci życzę:) Miś jest przesłodki:) A książki o motylach naprawdę Ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sympatyczny miś.
    Kasiu dziękuję za odwiedziny i gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje prace od dawna i jestem zachwycona tymi szydełkowymi pluszakami. Misi jest świetny.Pozdrawiam Ania
    PS.Dziękuję za miły komentarz który pozostawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten misiaczek i fajnie, że jest do przytulania, mnie w kształcie i kolorze przypomina mojego misia z dzieciństwa, którego sentymentalnie mam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny miś gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczy misiaczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki fajny pomysł na maskotkę! :) I to dużą - a wiadomo, że im więcej do przytulania, tym lepiej ;) Misiek wyszedł super, podziwiam umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miso super, a druty nie takie straszne , myśle że opanujesz je bardzo szybko i polubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mis jest Piekny :))) Przesliczne oczka mu zrobilas :))) I gratuluje Ci wygranej Suuper prezenciki dostalas :)) Zdrowka Ci Zycze !!! :) I Spokojnych Rodzinnych Swiat Wielkanocnych Zycze :))))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo urodziwy Twój misio. Gratuluję prezentów, książka o motylach od samej autorki to musi być rarytas. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaaaki ten miś jest śliczny! Uwielbiam takie szydełkowe maluchy. I gwiazdki :-D Piękne wytwory :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodki miś, prześliczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń