niedziela, 14 lutego 2016

Kolejny szydełkowy miś

Wróciłam do tworzenia zabawek. To chyba moja nowa szydełkowa miłość :)
Jedyne czego nie lubię, to zszywać. Przy szydełkowych maskotkach jest to jednak nieuniknione, bo np. uszy czy ogon trzeba przyszyć. Jednak i to mnie nie odstrasza. Efekt końcowy zazwyczaj wynagrodzi cały trud :)
Misiek prezentowany poniżej był całkowicie w częściach. Głowa, brzuch, ręce, nogi i cała reszta - wszystko oddzielnie. Napracowałam się trochę łącząc poszczególne elementy.
Jest to moja największa maskotka szydełkowa. Miś, jak siedzi ma ok. 20 cm, a kiedy stoi ok. 25 cm.
I co najważniejsze, pierwszy raz zrobiłam zabawkę z ruchomymi nogami :)



Materiał: włóczka Kotek
Szydełko: 3,5
Wzór: B.Hooked

Dziś Święto Zakochanych. Życzę Wam dużo miłości!


26 komentarzy:

  1. Śliczny misiasty miś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki! Akurat do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny misiaczek !!! Pozdrawiam serdecznie w Walentykowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny misiaczek !!! Pozdrawiam serdecznie w Walentykowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak :)))
    Masz rację, szydełkowanie maskotek wciąga strasznie. Mam wrażenie że to nie jest tworzenie, a strwarzanie... że każda taki miś, królik (czy zombie moje ukochane ;) ) ma własną osobowość.

    P.s. Też nie lubię zszywać. Kiedyś się przemogę i w ramach pokuty pozszywam wszystkie moje maskotki które leżakują w częściach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki miś:) Też nie lubię doszywania dlatego u mnie wszystkie maskotki mają wrabiane elementy wystające. Czasami jakiś ogonek doszywam. Ale to akurat prosta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan Miś jest zniewalający. Cudnie wychodzą Ci szydełkowe zabawki. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudny Mis :))) To prawda zszywanie jest mniej przyjemna praca :)) Ale efekt koncowy wynagradza zawsze cala ta prace :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny słodziaszek !Śliczny Misio :) Czekam w takim razi na więcej zabaweczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy misiek:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki misio :-) Cudna maskotka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miso śliczny , cierpliwości w zszywaniu życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki on fajniutki:) taki misiowaty misiek:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny misiaczek. Zdolniacha z Ciebie. Pozdrawiam Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny misiak. Piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny miś! Strasznie podobają mi się twoje szydełkowe robótki :)

    OdpowiedzUsuń