sobota, 2 stycznia 2016

Podkładki szydełkowe

Witam wszystkich w Nowym Roku :))
2016 przywitał nas mrozem. Po wysokich temperaturach, które towarzyszyły nam przez ostatnie tygodnie, to tych kilka kresek poniżej zera jest bardzo mocno odczuwalne. Przynajmniej u mnie. Do zmarzluchów nie należę, ale obecne temperatury skutecznie zatrzymują mnie w domu. I jeśli nie muszę, nie wychodzę.
To idealny czas na szydełkowe szaleństwo. Dlatego korzystając z tej aury tworzę.
Metodą prób i błędów stworzyłam wzór, który idealnie pasuje do włóczki, o której pisałam w jednym z postów. Wyszły mi całkiem zgrabne podkładki pod kubki.
Do ich wykonania użyłam półsłupków nawijanych oraz oczek ścisłych.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 2,5
Wzór: własna inwencja twórcza

Jak co roku mam kilka postanowień i planów na ten Nowy Rok.
Wszystkie spisałam w kalendarzu. Te, które uda mi się zrealizować, postanowiłam konsekwentnie wykreślać.
Będę bardzo zadowolona jeśli uda mi się wykonać 2/3 z tych planów.


23 komentarze:

  1. Śliczne :) W klimacie retro - idealnie też wpisują się w porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają!
    Ja też siedzę ostatnio przy szydełku a maszyna odpoczywa ;p
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne podkładki:) ja ostatnio odpoczywam od tworzenia:) i w nowym roku wzięłam się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Modny wzór i podobają mi się :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podkładki:) Trzymam kciuki za realizację planów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne podkładki - proste i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podkładki,delikatne kolory.Ja zbieram się sobie zrobić i brakuje mi czasu.Może jak skończę obrus to coś pomyślę.Dziękuje za odwiedziny na moim blogu.Serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podkładki, ja też ostatnio wracam do szydełka. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładki są świetne. Podoba mi się szczególnie kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszły , jak z resztą zawsze :) Najlepszego Tobie życzę w Nowym ROku :

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne ! Zazdroszczę takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne podkładki :-) Doskonałe połączenie kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ten mróz bardzo utrudnia życie, mimo stosowania kremów ochronnych, rękawiczek, szalików wyrządził mi wiele szkód zdrowotnych :( Ręce wyglądają jak u robotnika i nie chcą się goić, oby to szybko przeszło...
    Piękne serwetki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję. Ja z dłońmi mam podobnie. Żadne rękawiczki nie pomagają. Marzną tak mocno, że aż bolą... Dlatego niech ten mróz jak najszybciej od nas ucieka.

      Usuń
  14. Pomyślności w Nowym Roku ! Pozdrawiam fajne podkładki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne podkładki. Strasznie podoba mi się ta kolorowa aplikacja

    OdpowiedzUsuń
  16. urocze z tą kolorową wstawką :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne podkładki :-) Kawka lub herbatka będzie smaczniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń