niedziela, 31 stycznia 2016

Komplet szydełkowy

Ostatni dzień stycznia. Powoli mija pierwszy miesiąc nowego roku. Cofam się myślami wstecz do tego, co zaplanowałam na początku roku. I jak to wszystko wygląda? Plany, planami, a życie swoje. Powoli próbuję realizować, to co sobie wymyśliłam. Bardzo powoli... Nie ma co narzekać. Jest dobrze.
Na zamówienie pewnej pani fotograf wykonałam szydełkowy komplet do sesji zdjęciowej. Misiek i czapeczka dla noworodka. Paczka już jest u właścicielki, więc poniżej prezentuję efekt mojej pracy.



Kiedyś robiłam takiego misia tylko w innym kolorze. Można zobaczyć go TUTAJ

Dzięki temu zamówieniu postanowiłam wykonać kolejnego miśka. Większego od prezentowanego na powyższych zdjęciach. Na razie jest w wersji rozczłonkowanej. Na szczęście wykonałam już wszystkie elementy, więc dziś będę wypychać i zszywać.


Pogoda nijaka. Wczoraj wiosna, a dziś znów zimno. Do tego szaro i ponuro cały dzień. Słońce pojawiło się tylko na kilka chwil i zniknęło za chmurami.
Czekam na prawdziwą wiosnę. Oby przyszła jak najszybciej...

Udanego tygodnia!

24 komentarze:

  1. Jaki ładny karmelowy kolorek :) Ale bobasek będzie uroczo wyglądać w tej czapuni z uszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny komplecik :)) I juz nastepny misiu prawie gotowy Suuper :)) Trzymam kciuki moocno za wiosne u Ciebie ,by szybciutko dodala Ci energii :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. que maravilhoso trabalho!!!
    sempre adoro passar por aqui e encontrar coisas lindas...
    ainda não comecei meus artesanatos este ano...
    como tenho horta , pomar e jardim e estamos no verão por aqui, estou com muito trabalho .
    faço sempre minhas próprias geleias..
    um grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten misiaczek.Czapka jest czarująca.Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny komplet do sesji zdjęciowych :-) Cudna czapeczka i wspaniały misio :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplet:) Misiulo słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Cię poniedziałkowo :)
    Podoba mi się ten komplet do sesji, to świetny pomysł i brawa dla Pani fotograf która wspiera dzięki zamówieniu polskie rękodzielnictwo :)

    Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komplecik, a wiosna już bliżej jak dalej :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. I misiek i czapeczka są cudne, żałuję, że moje "zdolności" sa tak mocno ograniczone :(

    pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) Ciekawe jak sesja się udała, ale z tak pięknymi akcesoriami na pewno wyszły cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, taki idealnie domowy i nie stworzony fabrycznie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny komplet :)
    Ciekawe jak będzie wyglądał nowy zszyty miś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Superaśny taki komplet z misiem:) Wyobrażam sobie malucha ubranego w tą czapeczkę i ściskającego misia:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw. Misiak sama słodycz ;)

    OdpowiedzUsuń