niedziela, 17 stycznia 2016

Czapeczki szydełkowe

Zima to dobry czas na tworzenie. W tym okresie zawsze powstaje u mnie dużo nowych rzeczy. Poza bucikami, ozdobami, skarpetkami powstało też kilka czapek. Dwie z nich poniżej.
Szykuję się też do sercowych tworów. W końcu Walentynki tuż, tuż... Na razie jestem na etapie poszukiwania inspiracji.

Czapki przyjemne w robótce. Dużym atutem jest wzór, który powoduje, że czapka jest po prostu ciepła. Pierwsza to połączenie szarości z delikatnym łososiem. Przy tworzeniu drugiej użyłam czarnego i ciemnej zieleni.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5
Wzór: Milutek

Wszędzie śnieg, śnieg i śnieg.
I mimo tego, że to nawet ładnie wygląda, to ja i tak z utęsknieniem czekam na wiosnę....

24 komentarze:

  1. Piękne czapki.Wyglądają z tym wzorem na bardzo grube.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że cieplusie i jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czapeczki! I rzeczywiście wyglądają na bardzo cieplutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czapeczki, zwłaszcza to połączenie kolorów pierwszej czapuni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne czapeczki :)) Powiedz mi prosze jak sie nazywa ten wzor lososiowym kolorkiem ? Znam go tylko z widzenia :) U nas jak na razie malenko sniegu :) Byle do Wiosny :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz widzę moją kruszynę w tej pieknej pierwsze czapusi:) i śliczne ma kolorki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór fajny i czapy ładnie się prezentują, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :) Szczególnie podoba mi się ta pierwsza :) Wzór jest fajny, fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapeczki super, u mnie zero śniegu jedynie ostatnio mróz się pojawił

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne czapeczki, ciekawie wyglądają w dwukolorze :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne , choć nie ukrywam że moim faworytem jest wersja dla dziewczynek (mam 2 córeczki) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne czapeczki. Zwłaszcza pierwsza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne czapusie, wyglądają na naprawdę cieplutkie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te czapy...ja niestety mam dwie lewe i problem wielki z utrzymaniem igły, więc ...podziwiam pracę Innych, a teraz chętnie i Twoją:)
    Buziaki:)
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne czapeczki:) Ja wciąż czekam na choćby odrobinkę śniegu:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne czapki :)
    Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń