niedziela, 13 grudnia 2015

Choinka Szydełkowa

Ozdób świątecznych ciąg dalszy.
Tym razem zrobiłam choinkę-zawieszkę. Wzór jest bardzo fajny, ponieważ nie trzeba drzewka usztywniać ani niczym wypełniać. Zachowuję formę bez żadnych specjalnych zabiegów.
Wzór jest na tyle elastyczny, że można swobodnie powiększać tą choinkę.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5
Wzór: HappyBerry Crochet

Próbowałam ostatnio zrobić takie podkładki: Anabelia Craft Design
Umęczyłam się strasznie, ponieważ chciałam wykorzystać włóczkę, którą kiedyś kupiłam na Allegro bez etykiety. Włóczkę otrzymałam w dwóch dużych, długich motkach. Już nie wspomnę o tym, że chyba z godzinę zajęło mi jej zwijanie. Grubość jest porównywalna z YarnArt Etamin - czyli dość cienki akryl. Dlatego zaczęłam od szydełka 2,5, potem 2,0, następnie 3,0 i zrezygnowałam. Na każdym etapie robótka mi się zwija. Nie wiem, co robię źle. Może z tym wzorem jest coś nie tak. Zamieszczam go poniżej i liczę na to, że ktoś mnie oświeci :)) Czekam na wskazówki.


Wzór pochodzi ze wskazanego wcześniej odnośnika do bloga z podkładkami.
A oto i moja próbka we wczesnym etapie.


A teraz przyszedł czas na chwalenie. Otóż jakiś czas temu wygrałam candy na blogu KORALIKOWElove
Otrzymałam śliczną biżuterię. Zdjęcia niestety nie oddają w pełni jej urody. Ale mam nadzieję, że chociaż trochę tej "śliczności" udało mi się uchwycić.


Ciepłego tygodnia życzę :))
U mnie cały dzień potwornie wieje....

19 komentarzy:

  1. Choinka bardzo fajna ,a wygrana to już bajka .
    A co do tego wzoru to myślę ze to włóczka na zdjęciu widać że ma dość mocny skręt i może to jest przyczyną .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna choinka, co do włóczki to podzielam zdanie Ewy. Dlatego nie lubię robić takich rzeczy ze sztucznych włókien, zazwyczaj nie układają się tak jak włókna naturalne. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takich robótek się nie biorę, ale zawsze chętnie podziwiam:)
    Pozdrawiam cieplutko, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny! Myślałam, że coś źle robię, ale na szczęście to wina włóczki :)) Teraz muszę poszukać do niej odpowiedniego wzoru, a ten wykonam innym materiałem. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Choineczka prześliczna. Co do podkładki od wełny dużo zależy ale moja rada jest taka rób słupek w słupek nie pomiędzy może wtedy będzie dobrze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szydełkowe cuda...
    Pozdrawiam Martita

    OdpowiedzUsuń
  7. Choineczki włóczkowe mają wiele uroku, tak jak Twoja:)) gratuluję wygranej:) co do podkładki widzę, że dziewczyny już pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna choineczka! Jest urocza :) Gratulję również Ci wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna choinka .Gratulacje z wygranej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna choinka .Gratulacje z wygranej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna choinka :-) Podkładki będą piękne - śliczny wzór.
    Gratuluję wygranej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy tej choince trzeba się napracować
    ostatnio na Yt oglądałam film jak się ją robi to jakiś krokodyli wzór? no przynajmniej tak zrozumiałam bo film po ang. był
    schematów czytać nie umiem więc nie pomogę
    śliczna wygrana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Choineczka Slodka :)) Wzorku to ja nie kumam :)) A prezent Piekny :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. achei linda a árvore de Natal !!
    desejo a você um Feliz Natal !!!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka choineczka to doskonały pomysł! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna choinka:) Super dostałaś prezent:)

    OdpowiedzUsuń