piątek, 27 listopada 2015

Koszyczki szydełkowe i Gwiazdki

Dawno mnie tu nie było... Ale oczywiście nic się nie dzieje bez przyczyny. Otrzymałam zamówienie na sporą ilość koszyczków szydełkowych, więc każdą wolną chwilę poświęcałam na dzierganie.
Na szczęście zamówienie już zrealizowane. Kosze powędrowały do zainteresowanego i mam chwilę, aby spokojnie usiąść.
A oto i moje dzieło:


Koszyczków było 15. Na zdjęciu tylko 4. Zrobiłam też zdjęcie całości, ale ciemną nocą i kiepsko wyszło.

Nie tylko koszyczki zajmowały mi ostatnio czas. Wykonałam też troszkę śnieżynek szydełkowych. Bardzo przyjemnie robi się te 3 ostatnie. Dla zainteresowanych zamieszczam wzór, który znalazłam kiedyś w internecie. (z opisem dostępny jest TU )




Udanego weekendu!

41 komentarzy:

  1. koszyki wyglądają rewelacyjnie ,wspaniała ozdoba wnętrza .
    Gwiazdeczki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe koszyczki:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne koszyczki mam nadzieję, że się kiedyś nauczę je robić bo bardzo mi się podobają sznurkowe twory.
    śliczne śnieżynki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zapotrzebowanie na koszyczki! Świetnie wyglądają. A śnieżynki ekstra- będą cudną ozdobą świąteczną ale i zimową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczki są extra sama chce takie zrobic do łazienki ale czasu brak Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne koszyczki! Z czego są zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z włóczki akrylowej, szydełko 3,5. Usztywnione krochmalem.

      Usuń
  7. Super koszyczki :) i gwiazdki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych koszyczków i jak zawsze idealnie wykonane!
    Mam ogromną ochotę spróbować wydziergać takie gwiazdeczki ale kurcze czasu jakoś brak :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe koszyczki a gwiazdki śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kinga muszę emaila do ciebie wysłać! Zakochałam się w tych koszyczkacha !!! :D
    I dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Lubię oglądać zdjęcia Twoich potraw. I nawet czasem udaje mi się zrobić, którąś z nich :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne koszyczki, było co dziergać, podziwiam za wytrwałość. Gwiazdeczki cudne, misterne i jak zawsze ponadczasowe :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. os cestos estão muito lindos e maravilhosos !!
    seus trabalhos sempre me encantam!!
    grande abraço Picot!!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne koszyczki, nigdy takich za wiele :) gwiazdki to cudna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe koszyczki- cudowny kolor :) Pracowity czas u Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gwiazdeczki, a za dzierganie takiej ilości koszyczków podziwiam :)wyszły super !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne koszyki i gwiazdeczki bardzo ladne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Kochana za wzór :) Śliczne koszyczki, uwielbiam Twoje dzierganie , robisz wszystko tak idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne koszyczki z pokrywkami!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne koszyczki ;) Przydatne w każdym domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyki prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszyki rewelacyjne. Świąteczne ozdoby śliczne i bardzo klimatyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne koszyczki jak i Piekne gwiazdki :))))) Musze znalezc moje szydelka :))) To sprobuje ta gwiazdke zrobic :)) Milego wieczorka Ci Zycze :)))Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gwiazdki są oczywiście cudowne ale koszyczki wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe koszyczki!!! Śliczne gwiazdki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszyczki są po prostu prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham te koszyczki odkąd pierwszy raz je zobaczyłam. Nie dziwię się że cieszą się zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie koszyczki są bardzo fajne! Kiedyś zrobiłam sobie kilka i używam ich cały czas :)
    Twoje są piękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne koszyczki, a te gwiazdki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne koszyczki wydziergałaś,a i gwiazdki urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne kosze i do tego usztywnione, super! Gwiazdki też śliczne, szydełkowe dekoracje choinkowe mają dużo uroku:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszyczki są super! Ja już bym dla nich znalazła miejsce u mnie w domu!
    Świetne! zazdroszczę!
    Ps zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszyczki są urocze. Gwiazdki też. Jedną nawet ściągnęłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Tyyyyle koszyczków? Podziwiam. Gwiazdki cudne i chyba ... jutro spróbuję taką wydziergać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam sie w tych koszyczkach

    OdpowiedzUsuń