piątek, 6 listopada 2015

Gwiazdki szydełkowe

I nadszedł ten czas, kiedy ozdoby świąteczne pojawiły się już w sklepach. Dziś w galerii widziałam dodatkowe stoiska tylko z takimi dodatkami. Zachwyciły mnie wianki z mchu i z gałązek drzewek iglastych. Pięknie wyglądają same w takiej naturalnej wersji, ale mogą również stanowić bazę, którą można w dowolny sposób dekorować. Szkoda, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia. Ale nic straconego, bo pewnie przy najbliższej okazji stanę się właścicielką takiego wianuszka.
U mnie trwa produkcja śnieżynek. Efekty poniżej.
Tych jeszcze nie pokazywałam na blogu, bo to świeżynki z wzorów z ostatnio zakupionej gazety.


Materiał: Kordonek Karat 8
Szydełko: 1,3
Wzór: "Szydełkowanie. Boże Narodzenie" 5/2015

I tak teraz siedzę i tworzę tymi malutkimi szydełkami. Osobiście wolę szydełka od rozmiaru 3,5 w górę. Przy większych rozmiarach szybciej widać efekty :))

33 komentarze:

  1. Śliczności :))
    A wiesz, przeglądałam te pisemka szydełkowe na Boże Narodzenie i nic mnie zainteresowało. A w Twoim wykonaniu wzór zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zmodyfikowałam odrobinę wzór i zamiast oczek ścisłych naokoło zrobiłam półsłupki.

      Usuń
  2. O rajciu ! Te są przecudne ! Jestem zauroczona ! <3 Muszę poszukać jakiś wzorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Jest wiele pięknych wzorów na ozdoby świąteczne. Internet to skarbnica wszelkich schematów :))

      Usuń
  3. Lubię takie gwiazdki i fajnie prezentują się na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne , delikatne i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze gwiazdki ;). Ja ostatnio w Castoramie trafiłam przypadkowo do działu ozdób świątecznych. Oczywiście można dostać oczopląsu od tej ilości rożnych pięknych rzeczy. Ale trafiłam na szydełkowe aniołki ok. 8 cm wysokości w cenie ok. 22 zł. Ciekawe czy znajdą nabywców. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdyby tak całą choinkę ozdobić w takie gwiazdki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym się poważnie napracować, żeby całe drzewko przystroić ;-)

      Usuń
  8. Piękne gwiazdki !!! Uwielbiam taki klimat -pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne śnieżynki :-) Wspaniały wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne gwiazdeczki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj tak dziubania masz duzo ,alee za to jakie Piekne efekty wkoncowe sa Suuper :)) Co do ozdob swiatecznych ,to u mnie juz od jakiegos czasu sa,chcialoby sie wszystko czasem miec ,ale niestety miejsca brak :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana mitenki od ciebie dalej mi służą :) a już nie długo będę mogła znowu powiesić twoje piękne ozdoby na choinkę :D
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Bardzo się cieszę :)) Dawno już nie robiłam tych mitenek. A mnie też by się przydały ;-)

      Usuń
  13. Bardzo ładne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór, piękna gwiazda
    Ja swoją przygodę z szydełkiem dopiero rozpoczęłam i ni w ząb nie umiem czytać schematów, póki co tylko filmiki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i ciepłe gwiazdeczki!

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiadomo jak z tym śniegiem będzie więc dobrze mieć zapas takich ślicznych śnieżynek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczne... choć to pewnie masa roboty by powstała taka jedna...

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie by to wyglądało wiszące gdzieś :d

    OdpowiedzUsuń