sobota, 31 października 2015

Twórcze Inspiracje 6/2015

Pięknie kończy się październik. Mamy prawdziwą Złotą Jesień. Mam nadzieję, że taki stan utrzyma się jeszcze długo i odwlecze nadejście zimy. Zdecydowanie wolę odgłos szeleszczących pod butami liści niż trzeszczącego śniegu.
A taki widok mam teraz za oknem :)


U mnie trwają szydełkowe przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia.
Dziś jednak postanowiłam przedstawić nowy numer Twórczych Inspiracji, który kilka dni temu znalazłam w skrzynce.
Myślę, że jest to bardzo dobry dwumiesięcznik dla osób, które lubią zajmować się wieloma technikami. Praktycznie w każdym numerze jest ich kilka. I naprawdę jest z czego wybrać. Nie piszę tego tylko dlatego, że otrzymuję czasopismo do recenzji, ale naprawdę tak uważam.
W tym numerze znajdziemy wiele świątecznych inspiracji oraz kilka propozycji na zimowe dodatki.








Jutro Wszystkich Świętych. Dzień pełen zadumy i wspomnień, ale także spotkań z bliskimi na rodzinnych grobach.
Lubię zapach zniczy na cmentarzu. Jedyne, co mnie w ostatnich latach denerwuje, to takie typowo odpustowe gadżety sprzedawane przy cmentarzach i grające znicze. Wydobywające się z nich dźwięki zdecydowanie psują atmosferę. Nie podoba mi się to i nigdy takich rzeczy nie kupię.
Życzę wszystkim spokojnej i bezpiecznej podróży na cmentarze. Tłok na ulicach pewnie będzie ogromny, więc czasem lepiej wykorzystać komunikację miejską. Przynajmniej nie ma nerwów podczas stania w korkach oraz znajdowania miejsca do parkowania.

10 komentarzy:

  1. Oj tak, już i u mnie zaczęły się przygotowania w kwestii szyjątek zimowo świątecznych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. as revistas são lindas..
    gostei muito de suas reflexões a respeito do feriado..
    também penso assim..
    um grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój egzemplarz czeka na chwilkę wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas tak szybko ucieka ,że trzeba brać się za ozdoby świąteczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne bombki. Zwłaszcza drugie zdjęcie mi się podoba. A ja jeszcze nie zaczęłam przygotowań. Chyba pora na to. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak już od jutra można zacząć myśleć o nadchodzących świętach :) Bardzo lubię ten czas przygotować, wspólnych rękodzieł choinkowych i dekoracji.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki są super ! Szczególnie te haftowane, już chce mi się świąt, muszę się wkręcić w jakieś świateczne robótki.Fajne inspiracje :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widok za Twoim oknem przepiękny :) Odliczanie do Świąt czas start- będę odwiedzać i podglądać:) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, nic tylko się zachwycać i ruszyć do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w mijej zabawie, pozdrawiam Iwona z EmiYou

    OdpowiedzUsuń