niedziela, 11 października 2015

Szydełkowa girlanda

Kilka tygodni temu zrobiłam kule szydełkowe do girlandy, ale dopiero teraz połączyłam je w jedną całość.
Właściwie, to nie wiem dlaczego to tyle trwało, bo zrobienie sznurka to chwila-moment. No nic. W końcu jest :))
Wykonałam 10 kulek. Obwód każdej kuleczki, to ok. 17-18 cm. Użyłam dwóch kolorów: szarego i liliowego. Sznurek zrobiłam ma długość 137 cm.



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5

Dużo słońca na nadchodzący tydzień :)))
U mnie zimno. Brrr...

52 komentarze:

  1. Ładnie wyszła, podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna girlanda! I te kule takie duże. Świetnie wygląda połączenie różu i szarości.

    OdpowiedzUsuń
  3. maravilhoso !!!
    um bom domingo Picot amiga!!!
    :o)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze ,że skończyłaś i girlanda jest :)
    Niczego sobie wyszła i jeszcze moje ulubione pastelowe kolory :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne kulki :) Myślałam że są mniejsze, a tu 17 cm! Super girlanda takie nieświecące cotton ballsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kolorystyka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna :))) Super Ci ta girlanda wyszla :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest wspaniałe cudowne . Podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna girlanda :-) Przepiękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lał !!! Przepięknie !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna girlanda!!!! Bardzo mi się podoba połączenie siwego z różnymi odcieniami różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Też lubię takie połączenie kolorystyczne. I dlatego takich kolorów włóczek nigdy u mnie nie brakuję :))

      Usuń
  13. Kinga masz mega pomysły. A girlanda szydełkowa jest cudowna ! :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej cudna jest i kolory moje :) pozostaje tylko pozazdrościć..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna girlanda, bardzo mi się podoba, sama mam szczęście posiadać podobną, a wygrałam ją jakiś czas temu w Candy, cudna i wdzięczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygranej :)) Śliczną girlandę otrzymałaś.

      Usuń
  16. Piękna :) zwłaszcza w tych kolorach idealna !
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś pięknego ! Miałaś cudowny pomysł. Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda girlanda z kul. Szczerze mówiąc takiej jeszcze nie widziałam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodka ta girlanda! dziękuję, Kochana za pamieć i słowa otuchy! pozdrawiam serdeczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna! Już od dawna zamiaruję się taką zrobić lecz do tej pory jeszcze pomysł nie doczekał się wykonania. ;)
    Inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny pomysł! Pierwszy raz widzę taką girlande! Mega cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny pomysł i piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very nice!
    Happy Sunday!
    Crissi

    OdpowiedzUsuń