niedziela, 25 października 2015

Październikowe śnieżynki szydełkowe

U mnie wiosna. Słońce świeci od rana. Spacer w taką pogodę to sama przyjemność, więc ją sobie zafundowałam wczesnym rankiem. Być może to ostatnie tak piękne dni i trzeba je wykorzystać. Przed nami długa zima...
A jeśli już jestem w temacie zimy, to chciałabym pokazać moje ostatnie gwiazdki szydełkowe. Prezentowałam kiedyś podobne śnieżynki na blogu. Tym razem oprócz białych stworzyłam żółte i tworzę nadal. Myślę, że do zrobienia tego typu gwiazdek wykorzystam też inne kolory.


Materiał: Ariadna Karat 8
Szydełko: 1,3
Wzór: "Szydełkowe Boże Narodzenie" 6/2014

Stworzyłam także kolejne buciki szydełkowe. W kolorze ecru z różowym wykończeniem.


Słonecznego tygodnia życzę :))

26 komentarzy:

  1. My w ostatnich dniach tylko raz slonko mielismy ,troszke szkoda,ale moze sie jeszcze pokaze :) Piekne sniezynki jak i buciki :))) Slooonecznego i Tobie Zycze Tygodnia :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne śnieżynki, myślę, że będą wspaniale wyglądały też w innych kolorach :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze śnieżynki!!!! Ja też od wczoraj jestem w temacie już zimowo świątecznym :p Powiem ci kochana,ze to dobra terapia na jesienno blogową chandrę,która właśnie mnie dopadła ;p
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdki są super:) A butki jak zwykle przeurocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne śnieżynki, takie... słoneczne! Bardzo fajny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety dzisiaj ponuro :(, te żółte gwiazdki trochę ożywiły dzień. Robiłam je w ubiegłym roku ale oczywiście białe, pomysł z innym kolorem jest świetny. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki są śliczne!Może i ja zdąrze jakieś wycudować przed świętami. Ja miałam dzisiaj w planie spacer i piękne zdjęcia złotych liści, ale niestety u mnie pogoda nie dopisała:( Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki i buciki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię szydełkowe śnieżynki :)
    Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne śnieżynki i cudo buciki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne szydełkowe tworki! Ja mam szczęście być właścicielką kilku gwiazdek Twojego autorstwa wygranych w Candy :-) W tym roku również zawisną na mojej choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te śnieżynki :) I buciki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne śnieżynki :-) Najbardziej podobają mi się żółte :-)
    Buciki doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne śnieżynki!!! Wspaniałe buciki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gwiazdki bardzo ładne a buciki sama słodycz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności, ale klimat ! Święta z bobasem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lindos flocos de neve !!!
    que lindo para o Natal !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale te śnieżynki są przepiękne, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Same piękności, cieszą oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiazdki są super, ale te malutkie buciki jeszcze lepsze! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetne gwiadki :) już widzę podobne u mnie :)

    OdpowiedzUsuń