wtorek, 11 sierpnia 2015

Żółte podkładki szydełkowe

Uwielbiam słońce. Mogę nawet napisać, że je kocham. Jednak, to co się teraz dzieje, to lekka przesada. W mieście ciężko jest wytrzymać w tym upiornym upale. Nic mi się nie chce. Dosłownie.
Szydełka i włóczki leżą. Nie mam najmniejszej ochoty teraz po nie sięgać. Poczekają sobie jeszcze trochę...
Dziś przez pół godziny padał deszcz. Przez chwilę powietrze było przyjemne i rześkie. A teraz znów jest parno i duszno. Według prognoz, to ten stan pogodowy będzie utrzymywał się aż do 20-ego.
W końcu to lato, więc pogoda, jak najbardziej odpowiednia. Gdyby tylko trochę wiał wiatr...

Jeszcze nie pokazywałam podkładek, które wysłałam do Sadi. Są one w słonecznym, żółtym kolorze. Zgodnie z życzeniem :))


I to moja ostatnia praca szydełkowa. Następne za jakiś czas...

Przyjemnej pogody życzę :))

43 komentarze:

  1. A dajcie spokój! Aż tak ciepłolubna to ja też nie jestem ;/ Pogoda nie do życia,normalnie.
    U mnie szydełko od jakiegoś czasu leży nieużywane,maszyna z resztą też odpoczywa,a raczej ja nie mogę się zebrać do niej w te upały ;/
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy zatem uzbroić się w cierpliwość i czekać na ochłodzenie... Nic innego nam nie pozostaje :))

      Usuń
  2. Przesliczne sloneczne podkladki :)))) Ja juz od jakiegos dluzszego czasu podkochuje sie w zoltym i zielonym :))) U mnie wczoraj w nocy byla burza ,na prawde polalo ,moze i do Ciebie ona dojdzie z wiaterkiem !!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To ja w takim razie czekam na te powiewy wiatru od Ciebie :))

      Usuń
  3. Śliczne podkładki, uwielbiam ten kolor! Ja jestem z reguły ciepłolubna, ale też uważam, że to co się dzieje przez ostatnie dni to lekka przesada :-) Marzę o chłodnym wiaterku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To mamy to samo marzenie ;-))

      Usuń
  4. Fajne są podkładki wykonane tym,wzorem, cudny słoneczny kolor będzie cieszył oko przez cały rok. Ja jestem raczej zimnolubna i też wysiadam już przy tych upałach. Pocieszam się myślą, że jeszcze parę dni i zaczną się normalne temperatury, a potem moja ulubiona jesień :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie serduszka powinny być jeszcze uwzględnione :D Śliczne i jak najbardziej do macania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze podkładki. Lubię żółcie. U mnie dzisiaj trochę powiało, och, jaka ulga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile radości, ile energii może zawierać taka jedna słoneczna podkładka!!!:) cudowne są:))) nic tylko na nie patrzeć i serce radować każdego dnia:))
    U mnie również upały nie do zniesienia. Z córcią chowamy się w domu a wieczorem dopiero wychodzimy, bo aż słabo się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) To prawda - odpocząć od upałów można tylko wieczorami :)

      Usuń
  8. Widzę, że u Ciebie to samo co i u mnie. Poczekamy na ochłodzenie bo i teraz to przesada okrywać wełenkami ;)))
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podkładki :-) Uwielbiam żółty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbys złapała odrobinę promieni slonecznych szydelkiem i zakręciła w male słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcieliśmy ciepła, bo lipiec był ble :( to mamy! I cieszyć się trzeba :)
    Ten żółć jak najbardziej na czasie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkładki śliczne , fajny odcień żółtego mają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bom dia Picot:
    que lindo seu trabalho !!!!
    parece um sol brilhando !!!!!
    maravilhoso !!!
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwe małe słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :) Bardzo lubię żółty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się z każdego dnia lata, co tam, że za ciepło, lepsze to niż późna jesień i zima, których szczerze nie cierpię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jeszcze zatęsknię za słoneczną pogodą... Jednak teraz potrzebuję wytchnienia :))

      Usuń
  17. Bardzo słoneczny kolor ;) Idealne na letni tarasik ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, bardzo ładny słoneczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi akurat brakuje takiej pogody upalnej bo u nas jest beznajdziejna pogoda :(A podkladki i mi sie by przydalo zrobic bo moje sa juz troche zuzyte hahah :) Twoje sa cudne !

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze, słoneczne podkładki :) Ale chyba w tej temperaturze wolałabym zielone albo miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pomysł na kolejny komplet. Akurat obydwa kolory mam pod ręką :))

      Usuń
  21. U mnie w Gliwicach ostatnio tez takie upały, że zdechnąć można , ale na szczęście dzisiaj porządnie polało i jest już lepiej :)
    A podkładki wspaniałe :) Uwielbiam ten wzór i kolorek cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaaa! Cudne podkładki, muszę się też o takie postarać. Chociaż żółty nie jest ostatnio moim ulubionym kolorem, ale w tym wydaniu wygląda bardzo efektownie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łaaa! Cudne podkładki, muszę się też o takie postarać. Chociaż żółty nie jest ostatnio moim ulubionym kolorem, ale w tym wydaniu wygląda bardzo efektownie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łaaa! Cudne podkładki, muszę się też o takie postarać. Chociaż żółty nie jest ostatnio moim ulubionym kolorem, ale w tym wydaniu wygląda bardzo efektownie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne i rzeczywiście słoneczne podkładki:))

    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ciepło czy zimno, pić trzeba, więc podkładki jak znalazł. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne. I ten słoneczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń