niedziela, 30 sierpnia 2015

Świąteczne skarpetki i recenzja Twórcze Inspiracje 5/2015

Wiosną otrzymałam dość nietypowe zamówienie. Pewna pani poprosiła mnie o zrobienie skarpet świątecznych na szydełku. Oczywiście skarpety wykonałam. Spodobały mi się i mam zamiar zrobić takie same dla siebie, ale w większym rozmiarze. Komplet, który stworzyłam ma służyć jako ozdoba świątecznego stołu.
Skarpety wykonane głównie półsłupkami nawijanymi. Jedynie do zrobienia górnego ściągacza użyłam słupków reliefowych.



Materiał: włóczka Kocurek
Szydełko: 4,0
Wzór: własna inwencja twórcza :)

Otrzymałam kolejny numer Twórczych Inspiracji. Zauważyłam, że czasopismo stało się bardziej rozbudowane. W numerze jest mnóstwo przeróżnych technik rękodzielniczych. Ja skupiam się głównie na szydełku, którego tutaj nie zabrakło. Jednak osoby poszukujące nowych wyzwań na pewno znajdą w numerze coś dla siebie.
Biżuteria koralikowa, haft, szycie - to tylko niektóre propozycje zawarte w czasopiśmie.
Poza szydełkiem zainteresowały mnie też małe krasnale, które można wykonać samodzielnie.


Podoba mi się także haftowana sówka. Haftować niestety nie umiem, ale bardzo lubię oglądać rzeczy wykonane tą techniką.

I na koniec spis treści:




Słonecznego tygodnia :))

24 komentarze:

  1. Ja również zachwyciłam się krasnalami. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji http://eksperymentyzdrutami.blogspot.com/2015/08/tworcze-inspiracje-nr-52015-i-motyw.html.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i zabawne skarpetki .Bardzo nie lubię robić słupkami reliefowymi ...doprowadzają mnie do szału.Tym bardziej podziwiam za cierpliwość :)
    Miałam zobaczyć to czasopisma ,ale jakoś ciągle zapominam ,już kilka osób na blogach go chwaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne skarpetki, fajnie będą wyglądały w roli ozdoby stołu :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. oi Picot:
    que lindas meias para o Natal !!!
    sempre imagino o Natal de vocês tão lindo com neve..
    nosso Natal aqui é pleno verão, calor que ninguém aguenta...
    mas a gente enfeita tudo como se fosse nevar .....
    adorei sua revista e amei os gnomos !!!!
    adorei os gnomos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    beijos e boa semana...
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na dekoracje! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Półsłupki nawijane - bardzo mi się podoba to stwierdzenie jednakże nie mam zielonego pojęcia co to jest :)) Jeśli jednak przy użyciu owych półsłupków wychodzą takie cuda to jak najbardziej popieram istnienie półsłupków nawijanych :)) Skarpety są świetne !!! Popieram zwiększenie ilości !!! Szydełko w dłoń ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne skarpetki - świetny pomysł na ozdobę świątecznego stołu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne skarpetki :) "Twórcze inspiracje" też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne skarpetki zrobilas :))) A gazetka ojj tak widac ,ze cooraz to ciekawsza Suuper :))) Chyba bede musiala kogos w Pl poprosic ,aby mi ja kupowali :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Widziałam pomysł w internecie, ale Twoje wykonanie jest o niebo lepsze! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale jak naoglądam się takich fantastycznych dekoracji od razu mam ochotę usiąsc i robić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne i słodkie skarpetki :) Zapachniało u Ciebie Gwiazdką :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne skarpetki, będą piękną dekoracją:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutkie skarpetki :) Ciepło się robi od samego spoglądania na nie :)

    OdpowiedzUsuń