niedziela, 26 lipca 2015

Wyniki

Nadszedł czas na podanie wyników mojego małego candy.
Chętnych do udziału w zabawie było 24.  Bardzo Wam wszystkim dziękuję za zainteresowanie moim rękodziełem :))



Do wybrania Zwycięzcy użyłam elektronicznej maszyny losującej RANDOM
Ile się natrudziłam, aby skopiować wynik. W końcu użyłam klawisza Print Screen i wycięłam potrzebny fragment w programie do obróbki zdjęć.

Podkładki otrzymuje:






Numer 22 to Sadi
Sadi wybrała kolor żółty. Podkładki już "się robią", więc proszę o przesłanie adresu do wysyłki na adres:
picot.kinga@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie :))


13 komentarzy:

  1. Gratulacje, dzięki za świetną zabawę , zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for visiting my page.
    nice Day
    Hug Crissi

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację dla zwyciężczyni i wielkie dzięki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Ślę pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Sadi i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    dziękuję za zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej :) Dziękuję, już się nie mogę doczekać żeby się pochwalić na pierwszym lepszym zjeździe rodzinnym podkładkami <3 Wiadomo że największe zainteresowanie wzbudzają własnoręcznie robione przedmioty. :) A jak są to własnoręcznie robione i wygrane przedmioty to już w ogóle hihihi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Sadi, a Tobie dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Moja Droga :)) Usprawiedliwiam moje znikniecie ,prawie czterotygodniowym pobytem w Polsce ,ale juz wrocilam i na dniach cos naskrobie u siebie :)) Dziekuje ,bardzo mi milo ,ze o mnie pamietasz :))) No i Candy mnie ominelo noo ladnie ,a wiec teraz juz postaram sie niiiigdzie nie znikac :))) Sliczne podkladki :)) Mam nadzieje ,ze raczki juz zdrowe ?? Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wpadnę za kilka dni w odwiedziny :))
      Z nadgarstkiem już wszystko w porządku. Dlatego teraz staram się nadrobić zaległości :))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń