niedziela, 12 lipca 2015

Szydełkowa czapka i girlanda z gwiazdek-rozgwiazdek

Po upałach nastąpiło ochłodzenie. Nie do końca mi to odpowiada, ponieważ jestem słonecznym człowiekiem i jak ryba wody, tak ja pragnę słońca :)) Zawsze z utęsknieniem czekam na lato. A tu jak na złość, ten letni czas bardzo szybko mija. W piątek miałam wrażenie, że za oknem, to już listopad nastał. Wiało, padało i ogólnie było szaro. Na szczęście jest nadzieja. Wychodzi słońce :))

Zrobiłam czapkę na szydełku. Do wykonania użyłam dwóch kolorów włóczki. Całość zrobiona słupkami.


Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 4,5

Dokończyłam także girlandę z gwiazdek-rozgwiazdek. W skróconej wersji prezentuje się tak:


Przypominam także o moim CANDY
Zapraszam do udziału :))

Pozdrawiam i dużo słońca życzę!

27 komentarzy:

  1. Na te ostatnie chłody to czapka jak zlazł;) Mi taka pogoda pasuje bo przez te upały myślałam, że ducha wyzionę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ma być pogoda umiarkowana - tak określił to pogodynek z telewizji. Będzie dobrze :))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba kolorek czapeczki-taki karmelowy :))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. girlanda rewelacyjna...u nas też pogoda nie za ciekawa więc i ja kilka czapek stworzyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Z jednej strony to dobrze, bo więcej wtedy tworzymy :))

      Usuń
  4. Girlandy rewelacja. Czapeczka prezentuje się super Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Girlanda wyszła bardzo ciekawie, ja też już myślę o czapkach, niedługo znaczne je robić :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapunia super :) A girlanda śliczna, bardzo ozdobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Girlanda bardzo mi się spodobała ;) Bo ja to chyba mam na ich punkcie obsesje (niedługo i u mnie będzie girlanda ;)) A czapeczka będzie w sam raz na te chłodniejsze dni choć mam nadzieję, że te za szybko nie nastaną.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tez nie bardzo lubię deszcz, a u mnie dzisiaj tez już pada :( gwiazdki w girlandach są po prostu cudowne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. adoro sempre vir aqui te visitar !!
    estas estrelas estão lindas, maravilhosas !!
    sempre lindo seu trabalho...
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Girlanda piękna a ta czapka ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna czapka i urocza girlanda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna czapka, fajnie zestawione kolory, a girlanda urocza :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne robótki :)
    Szkoda, że brakuje mi już czasu :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Was - latem macie zapał do dziergania , gwiazdki są przesłodkie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna girlanda :) Lubie motyw gwiazdek we wnętrzach. A czapka w sam raz na późną jesień. Super !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  16. Girlanda piękna. Czapka świetna, gratuluję wytrwałości i pomysłu na taką ilość czapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacyjna girlanda mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna girlanda, bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie czapeczki dal moich córek kupowac:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna czapka i chętnie bym w niej sobie chodziła, a rozgwiazdowa girlanda magiczna:)
    U mnie dziś przyjemnie chłodniej i wiaterek też był:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń